Senaste nytt

Revolut Rewards lanserat i Sverige

M.K

Medlem
Idag såg jag att Rewards lanserats i Sverige med ganska många köpställen redan från start!

Jag tycker denna nyhet förtjänar en egen tråd men Mod får såklart gärna flytta den vid behov.

B8D46562-FF19-45BC-8E7B-E602F8561071.jpeg

Detta var ett Revoluterbjudande som jag fastnade för då jag alltid använt Uber.

A2B8BC5E-CC77-4646-B9CE-AFEB977DD03D.jpeg

Som sagt ett antal erbjudanden i olika kategorier.

Avslutningsvis ett kul initiativ och jag kommer troligen använda kortet mer framöver då de verkar satsa på detta redan från start. Trevligt också om nya intressanta erbjudanden delas här i tråden.
 
Last edited:

Thornado

Medlem
Var hittade du denna info? Ser inget om detta i min Revolutapp (och jag har kollat att jag har senaste versionen, på iOS).
 

ekf

Medlem
Den lilla cirkeln med mina initialer i?
Finns inget som handlar om Rewards där... Kör du iOS eller Android?
Ja, jag klickade på den. Under mina valda fält dök det upp ett "Rewards"-fält. Jag har Premium än så länge, vet inte om det kan ha påverkat. Jag kör Iphone
 

Thornado

Medlem
Jag kör ios, vilket jag har en känsla av att @M.K också gör. Jag har dock gratiskortet, vilket jag vet att @M.K inte har. Jag ser inte den fliken alls hos mig.

OK. Då har vi fyra datapunkter. Alla kör iOS. Två har premiumkortet och ser Rewards, två har gratiskortet och ser det inte.
Känns alltså hyfsat troligt utifrån tillgängligt data att tro att Rewards bara är tillgängligt för premium. (åtminstone för tillfället, men det är väl inte osannolikt att det kommer fortsätta vara så)
 

McFace

Medlem
Jag har Android och noterade att det dök upp igår. Jag har vanlig användare, men har haft Metal tidigare, så det är möjligt att det är någon restnotering.
 
Toppen