Senaste nytt

Dubbla poäng i juli med Nordic Choice Mastercard

Senator

Moderator
Någon som vet om restaurangerna på At Six, tänker främst på TAK - om det räknas som köp på Nordic Choice?

När jag har bott på At Six nu två gånger under våren/försommaren så har jag inte kunnat lägga notan på rummet. Vad jag förstår är det inte en del av hotellet:

Därmed antar jag att svaret är nej om ingen besitter annat svar med annan information.
 
När jag har bott på At Six nu två gånger under våren/försommaren så har jag inte kunnat lägga notan på rummet. Vad jag förstår är det inte en del av hotellet:

Därmed antar jag att svaret är nej om ingen besitter annat svar med annan information.

Jag körde ett paket där förra veckan och det gick inte att sätta på rummet och när jag betalade med Nordic choice kortet så räknas det tyvärr som vanligt köp....
 

Doctor-X

Medlem
När jag har bott på At Six nu två gånger under våren/försommaren så har jag inte kunnat lägga notan på rummet. Vad jag förstår är det inte en del av hotellet:

Därmed antar jag att svaret är nej om ingen besitter annat svar med annan information.

Åt på TAK förra helgen, räknas inte som Nordic Choice när man betalde med NCC MC.
 

M.K

Medlem
Juli äntligen över med som alltid perfekt spend & påfyll från 0 upp till kreditlimit som också spendades.

Lite för bra faktiskt då jag lyckades hamna på minus med reserverade köp sista dagen. Förhoppningsvis löstes det med en snabb omvänd liten GBIT.

Speciellt nöjd med tretton raka ;) @Berglund

Nu hade det ingen betydelse för min Plat status och jag körde därför huvudsakligen med SEK spend till skillnad från tidigare år. Ändå trevligt att dra in någon natt och några ytterligare procent mot Lifetime.

Ett trevligt kort detta som jag mest använder under kampanjer och självklart NC stays. :)
 
Toppen