Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

wenne87

Medlem
Någon som hittar Oceanien eller Sydostasien längre bort än 89 dagar så att inte Thai är inblandat? Verkar svårt från Japan att hitta avgångar...
 

flatwhite

Medlem
Vad skulle jag göra utan detta forum?

BC: Det går att boka Star Alliance award trips nu!
Tallin: Det går inte att boka Star Alliance award trips via telefon, använd hemsidan.
Hemsidan: "Booking of Star Alliance award trips is temporarily unavailable."
BC: Det går visst att boka Star Alliance award trips hos Tallin!
Tallin: Det går inte att boka Star Alliance award trips via telefon, använd hemsidan.
Jag: Jag vill boka Stockholm till Tokyo via Frankfurt T&R i SAS Plus då och då och ANA F då och då.
Tallin: Computer Says No.
Jag: HUACA?
BC: Boka Frankfurt till Tokyo först.
Tallin: Det går inte att boka Star Alliance award trips via telefon, använd hemsidan.
Jag: Jag vill boka Frankfurt till Tokyo T&R i ANA F då och då.
Tallin: Javisst, det går bra.
Jag: Tack! Kan ni koppla på någon passande SAS Plus Stockholm till Frankfurt T&R också?
Tallin: Javisst, det går bra.

Vad skulle jag som sagt göra utan detta forum? Inte åka ANA F till Tokyo i vart fall :)
 

Judas kiss

Medlem
Nu är GOT-ZRH-BKK och BKK-ZRH-CPH-GOT bokat för två pers business med Swiss i feb/mars. Tråkiga är bara att att man nu har 17 028 poäng på mitt EB konto och har ytterligare en amex voucher kvar som går ut i årslutet. Lökig uppförsbacke för att kunna göra ett till BC kap för två pers.

Men kul att börja kunna boka helt klart och skön puls på forumet igen :)
 

ericwg

Medlem
En generell fråga, någon som lyckats boka united mellan new york och stockholm någonsin? Med eurobonus alltså. Tycker jag har kikat i många år men aldrig sett något. För sommarhalvåret tänker jag. Hittar alltid övriga star alliance som flyger USA/Europa.
 
Toppen