Som flera andra redan berättat i tråden har även jag nu ledsnat (idag).
Har många claims just nu mot SAS, men den äldsta gäller en Plus Pro-bokning som jag avbokade den 16/3. Jag har ringt SAS varannan vecka sedan mitten av april och tålmodigt nöjt mig med de blandade (och många gånger svävande) svaren och bortförklaringarna. För 2 veckor sen skärpte jag tonen en smula och fick då en vink om att min återbetalning var c:a en vecka bort.
Idag (2 veckor senare) hade fortfarande inga pengar kommit och det rann över så jag ringde igen och fick prata med en (som det verkade) ung och lite oerfaren tjej. Trevlig, men inte särskilt bemötande/servicevillig. Hon motade mig i grind efter bästa förmåga men jag gav inte upp och till slut erkände hon att det hade tagit alldeles för lång tid och lovade att skicka ärendet vidare till de som sköter återbetalningarna.
5 minuter efter att vi lagt på fick jag refund notice på mailen. Gissar att pengarna finns på mitt Amex imorgon.