Senaste nytt

Gratis burgare på Burger King med ditt pass

Thomas F

Ny medlem
Jag bor på den sidan av Sthlm där vi inte förärats med en BK och tog därför en promenad till den närmaste som ligger på Plattan. Kvinnan i kassan hade inte en susning och restaurangchefen förstod först inte svenska när jag berättade om kampanjen BK har för tillfället, varefter jag visade honom hemsidan och han sa att "det inte gälla här". Jag stod på mig och sa att det ju för bövelen står på er hemsida. Fick till svar "vi inte fått info, du få gå till annan Burger King". Kul kampanj, men tänker nog inte utsätta mig för mer av detta professionella bemötande i denna långt ifrån högklassiga restaurangkedja.
 

Gus

Medlem
Jag bor på den sidan av Sthlm där vi inte förärats med en BK och tog därför en promenad till den närmaste som ligger på Plattan. Kvinnan i kassan hade inte en susning och restaurangchefen förstod först inte svenska när jag berättade om kampanjen BK har för tillfället, varefter jag visade honom hemsidan och han sa att "det inte gälla här". Jag stod på mig och sa att det ju för bövelen står på er hemsida. Fick till svar "vi inte fått info, du få gå till annan Burger King". Kul kampanj, men tänker nog inte utsätta mig för mer av detta professionella bemötande i denna långt ifrån högklassiga restaurangkedja.
Oroligt dåligt skött av Burger King!! Sthlm Odenplan har ingen stämpel men delar glatt ut burgare i alla fall. Personalen där verkar tycka det är en ganska rolig kampanj och de informerar tydligt om att passet kanske blir obrukbart om man får deras stämplar.

Vad exakt är det som gör att passet ev kan bli obrukbart om man har en stämpel från Burger King?:rolleyes:
 

ekf

Medlem
Vad exakt är det som gör att passet ev kan bli obrukbart om man har en stämpel från Burger King?:rolleyes:
"Mitt pass/nationella id-kort har gått sönder, kan jag resa med det?
Om ditt pass eller nationella id-kort är trasigt kan det vara ogiltigt. Det får till exempel inte finnas egna anteckningar, trasiga eller lösa sidor. Om passet eller det nationella id-kortet är trasigt bör du ansöka om ett nytt. På passexpeditionen görs en individuell bedömning av ditt pass eller nationella id-kort för att se om det har fabrikationsfel eller om det har hanterats vårdslöst."
Svar på vanliga frågor om pass och nationellt id-kort | Polismyndigheten
 

Homer

Medlem
Jag bor på den sidan av Sthlm där vi inte förärats med en BK och tog därför en promenad till den närmaste som ligger på Plattan. Kvinnan i kassan hade inte en susning och restaurangchefen förstod först inte svenska när jag berättade om kampanjen BK har för tillfället, varefter jag visade honom hemsidan och han sa att "det inte gälla här". Jag stod på mig och sa att det ju för bövelen står på er hemsida. Fick till svar "vi inte fått info, du få gå till annan Burger King". Kul kampanj, men tänker nog inte utsätta mig för mer av detta professionella bemötande i denna långt ifrån högklassiga restaurangkedja.



Klaga Feedback - BURGER KING®
 
Toppen