Senaste nytt

Ny Aviskampanj sommaren 2020 - tjäna upp till 5500 EB-poäng

Har någon lyckats boka via webbsidan på sistone? Lyckades för en bokning i maj, men har inte fått några poäng för den. Bokning för ett par veckor sedan gick inte utan behövdes göras per telefon.
 

Samosaguas

Medlem
Här kommer fullständiga villkor:
  1. Promotion is strictly only valid for reservations created via Avis & SAS Eurobonus
  2. Only valid for reservations taking place between 28th June to 31st July 2020 and for rentals taking place during 28th June to 30th September 2020.
  3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe and North America. Strictly subject to availability.
  4. 2,500 Extra points are awarded for 2 to 4 days rentals and when car group C or higher is reserved.
  5. 5,500 Extra points are awarded for 5 days or longer rentals and when car group C or higher is reserved.
  6. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days.
  7. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions, other than those stated on this website.
  8. Promotional points will be awarded on a maximum of three rentals only during the promotional period.
  9. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply.
  10. Your EuroBonus Extra points will be added directly to your EuroBonus account within 14 days of the rental taking place.
 

Birch

Medlem
Har någon lyckats boka via webbsidan på sistone? Lyckades för en bokning i maj, men har inte fått några poäng för den. Bokning för ett par veckor sedan gick inte utan behövdes göras per telefon.

Jag har haft ganska mycket problem med att få poäng på sistonde. Har behövt retroregistrera ca 3 gånger i vår. En av gångerna vägrade de ge ut poäng för en kampanj då kundtjänst sa att jag hade gjort bokningen från deras ordinarie sida och inte från "Eurobonussidan" länkat ovan, trots att jag med 100% säkerhet vet att jag gjorde det. Skicka mail/Ring och ligg på, tillslut löser det sig.

Jag gjorde även en nybokning igår och det fungerade fint, återstår att se om rätt poäng kommer in dock!
 

John Rambo

Medlem
Fråga till er som har bättre koll på Avis: när man köper de här paketen via aktuell länk; kan man då även logga in och använda sitt konto, med tillhörande Amex platinum förmån, eller är det enbart fristående bokningar för att få de 5500EB poängen?

När jag försöker boka i mobilen kommer där aldrig något inloggningsläge..
 

Fredrik

Medlem
Har någon lyckats boka via webbsidan på sistone? Lyckades för en bokning i maj, men har inte fått några poäng för den. Bokning för ett par veckor sedan gick inte utan behövdes göras per telefon.

Jag lyckas inte boka via hemsidan. Vad jag än försöker så är det slut på bilar. Skulle vara nyfiken på om någon lyckats boka från Stockholm för något datum i juli.
 

Homer

Medlem
Fråga till er som har bättre koll på Avis: när man köper de här paketen via aktuell länk; kan man då även logga in och använda sitt konto, med tillhörande Amex platinum förmån, eller är det enbart fristående bokningar för att få de 5500EB poängen?

När jag försöker boka i mobilen kommer där aldrig något inloggningsläge..




Om du fyller i ditt Avis Preferred nummer i rutan nedan när du bokar
så läggs bokningen in på ditt Preferredkonto



* Avis customer number
If you have a customer number please enter it here.
 
Toppen