Senaste nytt

Resor med öl

pep

Medlem
Frygteligt, at Corona bryggerierne har nu stoppet produktionen (uheldig brandig af ny virus?). Sidst jeg så Corona øl var i JNB i Bidwest lounge for 1 maaned siden - lige før at verden gik af lave...
 

palmen

Moderator
När man inte kan resa iväg för att dricka öl och sas kommit ut med goda nyheter under kvällen att de förlänger status 12 månader så får man fira med det närmsta sas man kan komma. Det är ju nästan som att resa business med denna öl, men man får titta ut genom vardagsrumfönstret istället.
20200422_231559.jpg
 

Mimer

Medlem
I de tider av Corona som gäller så tänjer jag kanske lite grand på gränserna i denna tråd... Men kvällens öl har i alla fall rest med flyg från England även om det inte var jag personligen som reste med dem... Så kanske mer av resor för öl än resor med öl...
20200426_004553.jpg
 

palmen

Moderator
Vilken resa det varit se senaste 6 åren sedan jag gick med i en ölgrupp på facebook. Så mycket resor och öl det blivit. Denna flaska är från näst senaste ölresan och den öppnas nu på 6 års dagen.

Förhoppningsvis kan jag innan året är slut resa och träffa någon ölvän ute i världen.

20200505_222923.jpg
 
Toppen