Senaste nytt

Amex Platinum: 2250 kr att handla mat för

palmen

Moderator
Synd att det här inte gäller nya kunder. Hade fått mig att skaffa igen redan nu men blir att vänta till hösten/vintern nu beroende på när andra länder börjar acceptera svenska.
De har väl noterat att det är många som signar upp och tar del av diverse erbjudanden för att sen säga upp kortet direkt. Skulle inte bli förvånad om det kommer fler liknande kampanjer som vänder sig till de som har kortet och inte skaffar det en gång per år för att ta del av något erbjudande eller äta på Pontus några ggr.
 

molntankar

Medlem
Jag hade inte fått något mail.

Jag kontaktade kundservice i appen (på engelska), och frågade om detta.

Vi hade en konversation som slutade med:

AmEx chat skrev:
Great news for you. I have enrolled your card account for this great offer. You may treat this chat as confirmation for the same. I have also added sufficient notes on your card account regarding our conversation so you have a point of reference in the future, if required by any chance.

Nu blir det förstås intressant att se om det fungerar, men annars känner jag stor tilltro till möjligheten att rätta till fel om dessa skulle uppstå.

Det är ju väldigt tur att man hänger på BC alltså...

:)
 
Märkligt att de kan svara så olika. Nu ringde jag svenska supporten som sa att de skulle försöka fixa det till mig med och skulle höra av sig senast fredag..
 

Claes L

Medlem
Jag hade inte fått något mail.

Jag kontaktade kundservice i appen (på engelska), och frågade om detta.

Vi hade en konversation som slutade med:



Nu blir det förstås intressant att se om det fungerar, men annars känner jag stor tilltro till möjligheten att rätta till fel om dessa skulle uppstå.

Det är ju väldigt tur att man hänger på BC alltså...

:)
Fick också "I've successfully enrolled you for the offer" via chatten
 

Gargamel

Medlem
De har väl noterat att det är många som signar upp och tar del av diverse erbjudanden för att sen säga upp kortet direkt. Skulle inte bli förvånad om det kommer fler liknande kampanjer som vänder sig till de som har kortet och inte skaffar det en gång per år för att ta del av något erbjudande eller äta på Pontus några ggr.
Helt klart är det så men de går nog miste om Corona återvänder, det är nog fler än jag som hade övervägt att komma tillbaka redan nu.
 

Hachans

Medlem
Kundservice hävdar nu att de absolut inte skulle signa upp några på via chatt eller telefon och att alla rapporter som säger det är fel.

Så nu vet alla ni som fått hjälp via chatten eller telefon att ni ljuger på forumet! ;)
 

Berglund

Medlem
Jag blev uppsignad via chatten och fått bekräftelse via e-post dagen efter. Det duger gott för min del. Jag är övertygad om att det kommer att fungera.
 

Hachans

Medlem
Jag blev uppsignad via chatten och fått bekräftelse via e-post dagen efter. Det duger gott för min del. Jag är övertygad om att det kommer att fungera.

Ja, jag menade inte att det inte skulle fungera.

Det var mer en illustration av inkonsekvens av kundtjänst och hur de menade att de inte alls gjorde några manuella registreringar. Då måste man dra slutsatsen att alla här ljuger! ;)
 
Var såklart inga problem att få erbjudandet nu när jag ringde in till svenska kundtjänst...

101676420-562005537790158-750869177941622784-n.jpg

101052327-1180535538952386-8479757681446354944-n.jpg
 
Toppen