Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

DanielKif

Medlem
Har mina gamla NC35 som jag skulle vilja byta ”muffar” på.
Någon som vet vart man köper nya muffar och om det är enkelt att byta?
 

Brandten

Medlem

gneken

Medlem
Hade jag kunnat hade jag bytt mina Bose NC700 mot XM4 direkt! Inte bara för ljudet som verkar vara mycket bättre utan även för att jag inte tycker NC700 sitter skönt.
Håller med, hade ett år NC700, men använde de sällan då Airpods var enklare att använda.

QC35 satt skönare och hade bättre design än NC700 då man kunde vika in hörlurakåpan så att hörlurarna tog mindre plats. Man kunde även vika hörlurakåpan så att de vilade mot kroppen och ha hörlurarna runt halsen även om de inte användes. Med NC700 blev det bara jobbigt. Dessutom kom man alltid åt NC knappen som ändrade NC volym av misstag.
 
QC35 satt skönare och hade bättre design än NC700 då man kunde vika in hörlurakåpan så att hörlurarna tog mindre plats. Man kunde även vika hörlurakåpan så att de vilade mot kroppen och ha hörlurarna runt halsen även om de inte användes. Med NC700 blev det bara jobbigt. Dessutom kom man alltid åt NC knappen som ändrade NC volym av misstag.
+ 1 på den analysen. Jag ångrar att jag köpte ett par NC700 när mina QC35 blev stulna. Trivdes mycket bättre QC35:eek:rna.
 

Brandten

Medlem
Bose QuietComfort 35 QC35 ligger fortfarande kvar under 2 000kr på Elgiganten.
Hm?
01bf6fdefede1f9d4764eb09d5d8e63f.jpg
 
Toppen