Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

aldrighemma

Medlem
Ingen löjrom den här vägen så jag bjuder på lite utsikt över Nevadaöknen i stället!!
Hälsningar från SK932.

20200224_145845_resized.jpg
 

Juancarlos

Medlem
Hur är det med serveringen på SQ? Några förändringar som är gjorda med anledning av Corona.

Märkte ingen skillnad. Fick både champagne som pre departure drink samt en Singapore sling direkt efter start med varma nötter. Nästan samma servering från Singapore till Rom förutom att det var kalla nötter i en påse. Då Business verkligen inte var full, så var det exemplarisk service. Påfyllning av glasen hela tiden. Gillar verkligen Singapore Airlines business produkt. Efter att flugit mycket Swiss (a340/330) samt Air India (787 med inredning från 60 talet) senaste tiden är Singapore airlines en dröm. Lätt mitt första hands val tillsammans med Eva i Star alliance.
 

squeezen

Medlem
image.jpg


Mot Singapore.
Pro travel tip. Åk inte med mig. alla pass med denna gång men killen som körde merca bussen med 5 pers parkerade o skickade in oss i fel plan. Till BKK istället. Alla 5 konfunderade när sätena va upptagna. Ner igen o till rätt plan...

edit: halvstressat på rätt plan. Funderar ju lite över säkerheten när sånt kan hända...
Min in flight entertainment funkar inte och kille. I raden framför styr min lampa. Inte helt felfritt. Heller ingen kvinnlig neccessär till frun ”många kvinnor idag” de är tre...

ny skumpa lanson ”noble cuvee” från 2005
 
Last edited:
Toppen