Senaste nytt

Hertz President's Circle frågor och funderingar

fly4fun

Medlem
Har inte hyrt på Hertz på många, många år...
Tål inte och undviker Hertz efter att dom gav mig en Smart när jag beställt en SUV i Grekland för typ 9 år sedan.
Bekräftar bara vilken scam detta bolag är.

upload_2020-2-26_20-29-55.png
 

Valley

Medlem
Fick mejl idag att jag är med PC under 2020 också. Kan tillägga att jag inte hyrt av Hertz på minst 2 år, och aldrig varit någon storkund hos dem.
Nåväl, ska till Florida/Miami snart och funderar på att hyra via dem för att få en uppgraderad bil. Vad kan jag förvänta mig om jag betalar för en klass C bil? Lite svårt att se detta på deras hemsida.

Beställ en fet Cheva och få en Toyota. Glädjen att försöka få personalen att begripa att en Toyota inte är att se som en uppgradering.:p
 
En fråga till: Har nu bokat en C bil, och i bokningen står detta. Vad avses med det fetade? Är det något jag bör göra?

OBSERVERA
  • CANCEL OR NO SHOW FEE MAY APPLY FOR THIS RENTAL
  • Kund ej registrerad för guldservice på denna station
  • För bilförare under 25 - Se Age restrictions
  • Minimiålder 25 utanför USA - Undantag kan förekomma
  • Travel to the US requires machine readable passport after June 26 2005
  • MOBILE GOLD ALERTS AVAILABLE AT THIS LOCATION
  • HERTZ MIA NOW OFFERS ULTIMATE CHOICE(TM). YOU CAN PICK YOUR CAR
 

GOTBound

Medlem
En fråga till: Har nu bokat en C bil, och i bokningen står detta. Vad avses med det fetade? Är det något jag bör göra?

OBSERVERA
  • CANCEL OR NO SHOW FEE MAY APPLY FOR THIS RENTAL
  • Kund ej registrerad för guldservice på denna station
  • För bilförare under 25 - Se Age restrictions
  • Minimiålder 25 utanför USA - Undantag kan förekomma
  • Travel to the US requires machine readable passport after June 26 2005
  • MOBILE GOLD ALERTS AVAILABLE AT THIS LOCATION
  • HERTZ MIA NOW OFFERS ULTIMATE CHOICE(TM). YOU CAN PICK YOUR CAR

Du har inget kreditkort kopplat till ditt konto så du måste ta vägen förbi den bemannade uthyrningsdisken (och potentiellt stå i en lång kö) istället för att gå direkt och plocka upp bilen.

EK
 

GOTBound

Medlem
Fel, jag har kort kopplat och använde det vid bokningen.

Jag vet inte om jag är känslig, men det upplevs inte som trevlig ton när första ordet är ”Fel.” när svar ges på en fråga om varför guldservice inte kunde ges.
0EA54DD9-0445-4321-9D59-8F81C035929D.jpeg


Är det på flygplatsen i Miami du har hyrt? I min erfarenhet handlar det om antingen strul med kreditkort eller körkort OM det kontor har Gold Service, något som inte alla har. Dock flygplatser brukar ha.

Jag kan bekräfta att Goldservice/ Gold canopy finns på Hertz MIA. Varför G bil är bokad istället för C var att G var billigare... hur som helst blir ändå PC Ultimate Choice.
3DA7CC21-5E1E-4EFB-B6DC-BFB2F95ADA74.jpeg

EK
 
Toppen