Senaste nytt

’Nya’ SAS loungen på Arlanda T4

Skapar på begäran en ny tråd med anledning av den ombyggda loungen på Arlanda T4. Det är säkert många av oss som med viss regelbundenhet passerar denna och som därför uppskattar att den nu är rejält utbyggd. Förhoppningsvis kanske man nu kan undvika ståplatserna på torsdagseftermiddagarna.

Det inre rummet är öppnat åt höger sett från entrén och är numera ca dubbelt så stort med betydligt fler sittplatser. Samma typ av stolar och inredning men betydligt luftigare. Men bäst av allt kanske; två nya toaletter!

C63BCB8E-F66A-4086-ABDF-3E85A287614D.jpeg
4CBEF900-58BE-4043-A3D0-49DA4B99C1C9.jpeg
 

sweflyer

Medlem
Härligt att se den utbyggd och uppfräschad. För egen del hade jag önskat att det skett för några år sedan då jag nästan bara reser utrikes i jobbet för tillfället, men bättre sent än aldrig :)
 

Kajsan

Medlem
De höga grillgallerstolarna bidrar till ökad rotation då komforten inte är i fokus ergonomisk el komfortmässigt. De skålade svarta barstolarna, som funnits i mindre antal, är sköna för normalslapp akterdel. Jättebra i övrigt att jobbet utgörs.
 
Nej sabbar dom denna unika svenska loungeupplevelse?! Är det inga spår kvar av det gamla budget-T4? Plasttallrikar? Lådvin? Torra kakor som enda ätbara föremål?

Är det bara ytan som utökas eller har dom även förändrat utbudet i den?

Det var verkligen på tiden. Något nytt på mat och dryckesfronten?

Inte så oväntat kanske men i alla fall idag var utbudet oförändrat, dvs vin och öl på kran i plastmugg samt soppa i papptallrik. Jag hade hoppats på något liknande SAS Domestic i Oslo men det här är väl ett första steg i alla fall...
 
Toppen