Senaste nytt

Avis (Generell diskussion)

FrontX

Medlem
Är nyfiken på att hyra deras Range Rover Velar, enda anledningen till att jag är beredd att bedra Hertz just nu. Dock är jag lite orolig över att de har lägst betyg av alla uthyrare i city. Finns det en anledning till det eller bara en tillfällighet?

Men det går varken att skapa ett Preffered-konto via Amex eller via den "vanliga vägen" alltså på deras sida. Står bara error hur mkt jag än försöker.

Någon som har upplevt samma problem?


Och finns det någon mailadress till kontoret på Klarabergsgatan?
 
Är nyfiken på att hyra deras Range Rover Velar, enda anledningen till att jag är beredd att bedra Hertz just nu. Dock är jag lite orolig över att de har lägst betyg av alla uthyrare i city. Finns det en anledning till det eller bara en tillfällighet?

Men det går varken att skapa ett Preffered-konto via Amex eller via den "vanliga vägen" alltså på deras sida. Står bara error hur mkt jag än försöker.

Någon som har upplevt samma problem?


Och finns det någon mailadress till kontoret på Klarabergsgatan?

jag tycker verkligen att Avis i City är riktigt bra. Alltid trevliga och får oftast mkt bättre bilar än jag förväntat mig.

jag skickar mailen i pm.
 
Fick du till det till slut?

Jag kom aldrig i kontakt med kontoret i Malaga. Jag tog det på plats och det löste sig, dom var faktiskt jäkligt trevliga och proffsiga vid preferred-disken. Kostade ganska mycket att lägga till en extra dag men när jag senare fick fakturan blev det mycket billigare än vad jag trodde, så jag vet inte riktigt vad som hände.
 

ErikSyd

Medlem
Är "helgerbjudandet" historia numera?? Vill hyra bil över en helg i Göteborg i sommar och tycker det ser oskäligt dyrt ut!
 
Är "helgerbjudandet" historia numera?? Vill hyra bil över en helg i Göteborg i sommar och tycker det ser oskäligt dyrt ut!
Utan att veta exakt hur vidare det är historia eller inte men mina observationer och slutsatser är att sen det gavs grönt ljus för fria resor inom Sverige så sålde hyrbilsföretagen snabbt slut på bilar och priserna skenade ordentligt i höjden.
 

mha321

Medlem
Någon som har en mailadress till kontoret i Stockholm City Klarabergsviadukten? De svarar inte i telefon och när jag snackade med bokningen så sa han att det inte är lönt att sitta i telefonkön för de svarar ändå inte på den stationen...

Någon som vet om detta fortfarande gäller? Alternativt har ett direktnummer? Och om det fortsatt gäller, har de hyfsad svarstid på den adressen (samma dag åtminstone), eller är de lika dåliga på mail?
 

Mikael S

Medlem
När jag hämtade bil i fredags så påpekade Avis att de from nu skulle börja debitera 75kr per dag i trängselskatt (i Sthlm). 7 dagar i veckan (trots att ingen trängselskatt tas ut på helger).
 
Toppen