Senaste nytt

SAS Webshopping

Ett litet tips för att regelbundet få ihop lite poäng. Det finns många biltvättar och verkstäder/däckbyten som är anknutna till ”bokdirekt”. Själva så tvättar vi bilen in och utvändigt varannan månad hos Ecoshine för 650 kr och betalar genom att köpa presentkort på ”bokadirekt” och får 50 poäng/100kr vilket för oss ger 325 poäng per tvätt

Bra tips! Tack
 
Nån som handlat från Bonprix?
Frugan handlar där (och jag assisterar givetvis med beställningarna).
Men de ska ge 50p/100kr. Det har jag aldrig fått. Nu sist beställde jag för 199kr (ink moms, ex frakt), vilket blir ca 160kr ex moms.
Borde alltså fått runt 80p. Har 34p på ingående....

Likadant förra beställningen. Det är så få poäng så jag orkar inte riktigt krångla med det, men det är väl kanske det de räknar med...
Nån som upplever att de får rätt poäng därifrån?

Och btw. Fortfarande inga 400p på väg in från Wish. Och nu har de ändrat till 250p. Räknar med 8 veckor krångel där också...
 

Tonton

Medlem
Nån som handlat från Bonprix?
Frugan handlar där (och jag assisterar givetvis med beställningarna).
Men de ska ge 50p/100kr. Det har jag aldrig fått. Nu sist beställde jag för 199kr (ink moms, ex frakt), vilket blir ca 160kr ex moms.
Borde alltså fått runt 80p. Har 34p på ingående....

Likadant förra beställningen. Det är så få poäng så jag orkar inte riktigt krångla med det, men det är väl kanske det de räknar med...
Nån som upplever att de får rätt poäng därifrån?

Och btw. Fortfarande inga 400p på väg in från Wish. Och nu har de ändrat till 250p. Räknar med 8 veckor krångel där också...

Väldigt ofta poängen inte stämmer med värdet - går att se om du läser tillbaka mer i tråden från i somras också. Man får jaga dem så justeras detta. Jobbigt men tyvärr nödvändigt. Jag gör det bara på mina stora köp.
 

mackan33

Medlem
Väldigt ofta poängen inte stämmer med värdet - går att se om du läser tillbaka mer i tråden från i somras också. Man får jaga dem så justeras detta. Jobbigt men tyvärr nödvändigt. Jag gör det bara på mina stora köp.

Händer ju även att det är åt andra hållet. Så det jämnar oftast ut sig. Senast idag fick jag inkl moms på ett köp.
 

Skogi

Medlem
Ett scenario har uppstått i vilket jag har fått 2x750 poäng från Fello även fast vi inte har Fello (än).

Som jag tidigare nämnt flyttar vi inom familjen runt morsans nummer varannan månad eller så, det ger inte så jätte mycket poäng, men många bäckar små!!

Efter ett missförstånd råkade vi signa upp henne på Fello utan att dubbelkolla att det var min. 2 månader hos Hallon för poäng. Det blev alltså ett samtal hos kundservice som annulerade ordern.

Poängen stod dock fortfarande som "påväg". Jippi, tänkte jag.

Hur som helst, vi signat upp henne på Fello igen men ställt in så att nummerflytten först sker den 2 mars (då vi fått hallonpoängen) och jag har ett tag haft 2 stycken 750 från Fello "påväg".

Imorse rasslade till och båda kom in på kontot! En överraskning, men en välkommen sådan :)

Vad väntar nu? Ett mejl från "Casper"?? Avstängning?? Har jag gjort något fel eller är det bara att tacka och ta emot?
 

Davvelavve

Medlem
Nån som handlat från Bonprix?
Frugan handlar där (och jag assisterar givetvis med beställningarna).
Men de ska ge 50p/100kr. Det har jag aldrig fått. Nu sist beställde jag för 199kr (ink moms, ex frakt), vilket blir ca 160kr ex moms.
Borde alltså fått runt 80p. Har 34p på ingående....

Likadant förra beställningen. Det är så få poäng så jag orkar inte riktigt krångla med det, men det är väl kanske det de räknar med...
Nån som upplever att de får rätt poäng därifrån?

Och btw. Fortfarande inga 400p på väg in från Wish. Och nu har de ändrat till 250p. Räknar med 8 veckor krångel där också...
Blev det registrerat från wish?

Jag har gjort 6 "köp" varav 4 av dessa har inte ens registrerats! Fungerar oerhört dåligt. Dock verkade det gå att spåra wish köpet genom cookies antar jag.
Är mina poäng körda tro?
 
Spännande värre ibland. Fick ett mail nu på morgonen om att poäng är på väg. Men mig veterligen så låg jag och sov kl 02 i natt. Lite nyfiken är jag allt på vad jag har shoppat i sömnen. :eek:

2FF34F3B-F774-456E-B0B6-0809E2A39985.jpeg
 
Toppen