Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

mischadee

Medlem
Tycker ändå att 16380 kr till Bangkok över påsk med Qsuite delar av sträckan får anses vara bra. Jag tror jag slår till på den.
 

Lipstick

Medlem
QR erbjuder SIN över påsk 2 personer i Business för ca 35 100, ca 900 kr billigare än vår nuvarande bokning med SQ (bokat med SK prefix).

Känns inte tillräckligt mycket för att man skall byta...??

SQ, ut via CPH och hem via LHR (så man slipper stoppet i Moskva) för ca 36 000 (2 pers), bokat i SK Z-klass (codeshare, dvs SQ metall, billigare än SQ native...) känns som ett minst lika bra alternativ.

Frugan gillar inte riktigt att byta i DOH då hon råkar ut för kroppsvisitering 9 ggr av 10 ;-) För mig 0 ggr av 10...


Kaffepengar ju, inte värt besväret att börja byta...
 

Erth

Medlem
Minnas svunna QRpriser är alltid ett trevligt nöje.

Nu finns det sällan något man kommer berätta för sina framtida barnbarn. o_O
 

Senator

Moderator
Och kronan var starkare så att man dessutom hade råd att göra något på plats :(

Ja, jag har turen att 50% mina uppdragsgivare har sin budget i USD så jag får betalt i SEK men baserat på USD Så jag klagar inte... just nu.

Priskrig med bara en aktör brukar inte pågå länge :p

Emirates var väl också rätt så aggressiva vid uppstart? Men mer konkurrens skulle inte skada. Men som allt annat som är fel är väl detta också flygskattseffekten
 

toer00

Medlem
Ja, jag har turen att 50% mina uppdragsgivare har sin budget i USD så jag får betalt i SEK men baserat på USD Så jag klagar inte... just nu.



Emirates var väl också rätt så aggressiva vid uppstart? Men mer konkurrens skulle inte skada. Men som allt annat som är fel är väl detta också flygskattseffekten

De var riktigt aggressiva då... Fick 2 pers i deras First Stockholm - Kapstaden ToR för "bara" ca 38 000 SEK!
Har förgäves väntat på motsv. i över 5 år nu...!
 
Toppen