Senaste nytt

Flying Blue Promo Rewards

Homer

Medlem
Jag sökte enkel resa i ekonomi, jag letar desperat efter något att spendera mina sista 20000 miles på. Märkligt att det beror på kabinklassen...

Delta inrikes USA i ekonomi brukade ge bra värde.

Såhär kunde man resa för 15.000 miles 2016, ingen aning om det fortfarande går att göra något liknande.


puerto-rico-jpg.40703

map

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Stockholm-Puerto Rico med Norwegian, 999kr, enkel. | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor


Edit:
Enligt den här sidan kostar USA till Hawaii numera 17.500
samma kostnad Australien/Nya Zealand till Nya Caledonien
eller USA till Centralamerika.
USA till Mexico 14.500
11 Brilliant Ways To Redeem Flying Blue Miles - God Save The Points
 
Last edited:

Homer

Medlem
Jag börjar väl så smått gå off-topic i den här tråden, men jag är tvungen att dela med mig av denna, här snackar vi mycket flyg för milsen:

Visa bifogad bild 102786

Eventuellt kombinerar jag denna med en SAS Mastercard Fly Premium-biljett till New York.

Kul, om det handlat om att flyga i La Première, men eftersom det handlar om ekonomi är jag övertygad om att de flesta valt det här alternativet i stället.




Paramaribo.jpg
 
Kul, om det handlat om att flyga i La Première, men eftersom det handlar om ekonomi är jag övertygad om att de flesta valt det här alternativet i stället.
Jo, kan man resa dit under den specifika promo-perioden så är det helt klart bättre, men mitt exempel var ett ordinarie pris utanför promo-perioden.
 
Toppen