Senaste nytt

DN Sas Amex Classic 30k eurobonuspoäng, ansök senast 31/12-2019

Tongen2

Medlem
Onödigt att ha två Amex-kort. Tänkte jag i ungefär 2 timmar sen så tänkte jag om. 30 000 poäng tackar man ju inte nej till! Med pågående renovering så är 45k på 3 månader inga problem direkt.

Gott nytt år!
 
Både jag o bättre halvan tog var sitt Classic för några veckor sedan, enbart för de 60’ extra poängen. Har Premium sedan tidigare som jag redan fått en voucher för. Blir väl en till om några månader, sedan ny rockad om det dyker upp något bra Elite erbjudande. Sjukt beteende men bara att foga sig :). Gott nytt!
 

Taggen

Medlem
Både jag o bättre halvan tog var sitt Classic för några veckor sedan, enbart för de 60’ extra poängen. Har Premium sedan tidigare som jag redan fått en voucher för. Blir väl en till om några månader, sedan ny rockad om det dyker upp något bra Elite erbjudande. Sjukt beteende men bara att foga sig :). Gott nytt!
Nej, fullt rationellt. 60’ poäng räcker långt om du har MC premium och drar in 200’ poäng per år.
 

ekf

Medlem
Givetvis men jag avstår gärna 2 UC förfrågningar från amex utan att få en produkt. (Gjorde en ansökan under förra kampanjen utan att tänka mig för)
Du kan ju göra en sökning också, svaret finns garanterat här på BC. Tror även att det går att utläsa ur villkoren. Tyvärr har jag det inte i huvudet...
 
Toppen