Senaste nytt

Söker bonusresa Stockholm - Japan i höst

William123

Ny medlem
Hej,

Söker Eurobonusresa för 2 + bebis till Japan i höst. Är väldigt flexibel med datum. Skulle vara väldigt tacksam för hjälp med alternativ.

Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
Var är din destination? Japan (Tokyo eller Osaka)
När vill/behöver du resa ut? 15 sept - 10 oktober
När vill/behöver du komma hem? + omkring 30 dagar från utresa
Hur länge vill du vara borta? omkring 1 mån
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna o 1 bebis under 2 år
I vilken kabinklass? Helst business.
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Ingen betydelse.
Vad är din budget? 170 000 eurobonuspoäng + 2-4-1 voucher
Vad är det viktigaste för dig? Enkelt och bekvämt med tanke på bebis
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? eventuellt
 

William123

Ny medlem
Hej,

Stort tack för hjälp. Om jag vill boka någon av dessa måste jag då köpa ex Arlanda - Zurich för ytterligare poäng? Hittar inte heller dessa på SAS hemsida.

Hälsningar,

William
 

johan_fbg

Medlem
Du söker och bokar här: Star Alliance Award | SAS

Edit: eventuellt får du ringa in och lägga till infant manuellt. Hittar du avgång med SAS via Peking eller Shanghai är det ett bra alternativ med infant. Deras personal brukar vara toppen med barn plus att de har bra basinetter så länge barnet inte väger mer än 10 kg.
 

William123

Ny medlem
Tack Johan,

Inte helt lätt att använda poängen. Hittar till Peking med SAS men då i ekonomi och inte business från Köpenhamn. Vad jag hittar däremot är Stockholm - Tokyo med AirChina via Peking, några tankar om den rutten?

William
 

Tonton

Medlem
Tack Johan,

Inte helt lätt att använda poängen. Hittar till Peking med SAS men då i ekonomi och inte business från Köpenhamn. Vad jag hittar däremot är Stockholm - Tokyo med AirChina via Peking, några tankar om den rutten?

William

Låter som en smidig rutt. Air china är bra också.
 

varva77

Medlem
Tack Johan,

Inte helt lätt att använda poängen. Hittar till Peking med SAS men då i ekonomi och inte business från Köpenhamn. Vad jag hittar däremot är Stockholm - Tokyo med AirChina via Peking, några tankar om den rutten?

William
Flög hem med dem från Ho Chi Minh City för ett par veckor sedan och hårdvaran (vilket är huvudsaken för mig på lång haul) samt logistiska (transfer, geoid service osv) är väl helt ok. Dock var maten (valde dumt nog kinesiska alternativet) inget annat än katastrof och jag är långtifrån petig. Trött, oengagerad service från Peking. Kort och gott givetvis hästlängder än valfri ekonomi eftersom en ekostol aldrig kommer i närheten men annars ingen vidare upplevelse. Är det enda alternativet som finns, ta det.
 

Taggen

Medlem
Hej,

Söker Eurobonusresa för 2 + bebis till Japan i höst. Är väldigt flexibel med datum. Skulle vara väldigt tacksam för hjälp med alternativ.

Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
Var är din destination? Japan (Tokyo eller Osaka)
När vill/behöver du resa ut? 15 sept - 10 oktober
När vill/behöver du komma hem? + omkring 30 dagar från utresa
Hur länge vill du vara borta? omkring 1 mån
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna o 1 bebis under 2 år
I vilken kabinklass? Helst business.
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Ingen betydelse.
Vad är din budget? 170 000 eurobonuspoäng + 2-4-1 voucher
Vad är det viktigaste för dig? Enkelt och bekvämt med tanke på bebis
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? eventuellt
Du har bara ett val om du vill flyga C och det är SAS till Tokyo. Skall du flyga med *A får du nöja dig med Economy eller skrapa ihop fler poäng.
 
Toppen