Senaste nytt

SAS Webshopping

Mr Phil

Medlem
Har gjort en del rejäla inköp hos Apple senaste veckorna. Gick givetvis via SAS Eurobonus-sidans länk. Till dags dato inte ett pip om några poäng som registrerats/ska trilla in. Allt är levererat och fått kvitto. Någon annan som upplevt samma med just Apple? Ska jag avvakta eller dags för en kontakt?
 
Har gjort en del rejäla inköp hos Apple senaste veckorna. Gick givetvis via SAS Eurobonus-sidans länk. Till dags dato inte ett pip om några poäng som registrerats/ska trilla in. Allt är levererat och fått kvitto. Någon annan som upplevt samma med just Apple? Ska jag avvakta eller dags för en kontakt?
Det tog mig ca 4 månader att få poängen i vintras. Många mail med ”Casper” vart det. o_O
 

Brandten

Medlem
Har gjort en del rejäla inköp hos Apple senaste veckorna. Gick givetvis via SAS Eurobonus-sidans länk. Till dags dato inte ett pip om några poäng som registrerats/ska trilla in. Allt är levererat och fått kvitto. Någon annan som upplevt samma med just Apple? Ska jag avvakta eller dags för en kontakt?

Ja, har också upplevt radiotystnad hos Apple men det visade sig att jag beställt produkter som då stod specificerade som INTE ger poäng. Just nu är det:

Vänligen notera: Poäng är inte tillgängliga på AirPods Pro, reserve and collect-köp eller förbeställningar, en-till-en-medlemskap, Bose-produkter, iTune- presentkort, Apple-presentkort och presentpapper. Du kan bara få poäng på upp till 2 iPhones och 5 MacBooks per beställning inom en period på 30 dagar.
 

Robert flysas

Moderator
Köpte en Apple lap top i oktober, köp på måndag vid lunch, först efter det stod ”shipped” kom det ett Mail att poäng var påväg. Står som kammande sedan dess. I vanliga fall brukar de registreras inom 6 timmar. @Karlssonskan Ha ha ja han har jag fått skicka många kvitton till.
 

Mr Phil

Medlem
Köpte 3 Macar och lite tillbehör. Mao inga saker som är undantagna från poäng.

Förstår att det kan ta tid innan poängen trillar in på kontot, men det märkliga är att jag inte ens fått Mail om att poäng ska komma.

Låter som att jag borde kontakta ”Casper”...
 

Skogi

Medlem
Efter att ha läst @Mr Phil's inlägg angående utblivna poäng så slog jag själv ett getöga på webshoppen. Stayhard levererar som vanligt! 5 augusti och fortfarande inga poäng. Är det fler som upplever problem med onlineshoppingen, det kan ju omöjligt bara vara jag?!

Ska även bli intressant att se om Ali betalar ut några poäng, han är också och kryper på deadline.

Dags att slå "Casper" en pling nu när tjejen somnat. ;)
 

Attachments

  • Screenshot 2019-11-04 at 22.24.39.jpg
    Screenshot 2019-11-04 at 22.24.39.jpg
    45,8 KB · Visningar: 393

Tonton

Medlem
Efter att ha läst @Mr Phil's inlägg angående utblivna poäng så slog jag själv ett getöga på webshoppen. Stayhard levererar som vanligt! 5 augusti och fortfarande inga poäng. Är det fler som upplever problem med onlineshoppingen, det kan ju omöjligt bara vara jag?!

Ska även bli intressant att se om Ali betalar ut några poäng, han är också och kryper på deadline.

Dags att slå "Casper" en pling nu när tjejen somnat. ;)

Första från Stayhard borde ha kommit in, då det precis är drygt 8v. De andra har ju det inte gått 8 veckor för ännu...så bäst att vänta
 

ptotheg

Medlem
Hittils 2019 har jag fått poäng från alla butiker jag nyttjat men med enorm variation när pengarna kommer. Vissa inom 2-10h andra känns som på sekunden när det slår över till 8 veckor.
 
Toppen