Senaste nytt

Resor till England för att se fotboll

FFlash

Medlem
Men nu nämnde du 3 bibliotek. CP har onekligen bra fans, sjunger bra på bortamatcher också. Var på den dör arenan för 20 år sedan och kollade på Wimbledon, bra arena. Men bäst arena i London, England och troligen världen är Tottenham Hotspur Stadium :D:D:D

COYS
There are so many rangers and rovers and all that, but there is only one Hotspur! Jodå!
Det är häftigt att gå på lägre division med, rekommenderar Millwall starkt :) bra stämning och härligt fin stadion att skåda matchen
 

Lagerman

Medlem
COYL! Jag besöker i princip bara en arena i London och det är just The Den! Jag brukar ta tuben och sedan buss sista biten. Det går också att ta ”pendeltåget” en station till South Bermondsey, men ska ni på derby och med kids så skulle jag undvika det sista alternativet. Kan vara lite röj på och runt just pendeltåget....
 

Nicedase

Medlem
Ska till London helgen 18-20 oktober och planerar att gå på någon match.

Väljer mellan:
Crystal Palace - Man City
Tottenham - Watford
Brentford - Mill

Vilken hade ni valt om man tar in bäst stämning/känsla i beräkningen?
Hur brukar ni boka biljetter till de olika matcherna runt London?

/N
 

aikelo

Medlem
Nu är de ju inte med på listan men, West Ham är enkelt att köpa biljetter till. Det krävs inget medlemskap där.
 

Tonton

Medlem
Ska till London helgen 18-20 oktober och planerar att gå på någon match.

Väljer mellan:
Crystal Palace - Man City
Tottenham - Watford
Brentford - Mill

Vilken hade ni valt om man tar in bäst stämning/känsla i beräkningen?
Hur brukar ni boka biljetter till de olika matcherna runt London?

/N

Av dessa så är det enbart Brentford som inte kvräver medlemskap om man inte ska handla biljetter via en dyr tredjepart. Angående bäst stämning/känsla så är det utan tvekan följande ordning: Crystal Palace, Brentford och därefter Tottenham.

vill du inte lägga allt för mycket pengar på en match

Edit: Tottenham kanske går att köpa ströbiljetter utan medlemskap ibland. Gick när de spelade på Wembley iaf.
 

Jönsson

Medlem
Av dessa så är det enbart Brentford som inte kvräver medlemskap om man inte ska handla biljetter via en dyr tredjepart. Angående bäst stämning/känsla så är det utan tvekan följande ordning: Crystal Palace, Brentford och därefter Tottenham.

vill du inte lägga allt för mycket pengar på en match

Edit: Tottenham kanske går att köpa ströbiljetter utan medlemskap ibland. Gick när de spelade på Wembley iaf.
Det stämmer väl inte? Har utan problem köpt biljetter på plats till både QPR och Spurs, utan medlemskap. Om du tänker på att köpa biljetter online på klubbarnas webbsidor så behöver man mycket riktigt regga sig. Men det är inga problem. Är sjölv registrerad hos flera klubbar i England.
Sedan skulle jag valt Brentford i detta fallet oavsett. Kan vara lättare att få biljetter.
 

GOTBound

Medlem
Av dessa så är det enbart Brentford som inte kvräver medlemskap om man inte ska handla biljetter via en dyr tredjepart. Angående bäst stämning/känsla så är det utan tvekan följande ordning: Crystal Palace, Brentford och därefter Tottenham.

vill du inte lägga allt för mycket pengar på en match

Edit: Tottenham kanske går att köpa ströbiljetter utan medlemskap ibland. Gick när de spelade på Wembley iaf.

Ströbiljetter till Spurs direkt från Spurs utan OneHostpur medlemskap är obefintligt i år, to.m till kategori C matcherna.
En av Wembleys stora fördelar som du säger, då räckte det med konto hos Spurs före att köpa kategori A matcher (förutsatt att införskaffades för ett visst datum innan match).

EK
 

Tonton

Medlem
Det stämmer väl inte? Har utan problem köpt biljetter på plats till både QPR och Spurs, utan medlemskap. Om du tänker på att köpa biljetter online på klubbarnas webbsidor så behöver man mycket riktigt regga sig. Men det är inga problem. Är sjölv registrerad hos flera klubbar i England.
Sedan skulle jag valt Brentford i detta fallet oavsett. Kan vara lättare att få biljetter.

Nu vet jag inte var du fick QPR ifrån, men Crystal Palace så måste man vara betalande medlem för att köpa biljetter. Tottenham konstaterade jag i slutet av inlägget att det iaf förra säsongen gick att köpa ströbiljetter (vilket verkar omöjligt i år enligt annat inlägg). Brentford har jag köpt flera gånger utan problem och betalande medlemskap.
 

Agö

Medlem
Ska till London helgen 18-20 oktober och planerar att gå på någon match.

Väljer mellan:
Crystal Palace - Man City
Tottenham - Watford
Brentford - Mill

Vilken hade ni valt om man tar in bäst stämning/känsla i beräkningen?
Hur brukar ni boka biljetter till de olika matcherna runt London?

/N
Griffin Park, Brentfords hemmaarena, är riktigt härlig och genuin. Älskar när folk står och slår i den korrugerade plåten. Dessutom - pub i VARJE hörn. Rekommenderas starkt. Med Millwall på besök blir det nog kul också.
 

Tonton

Medlem
Griffin Park, Brentfords hemmaarena, är riktigt härlig och genuin. Älskar när folk står och slår i den korrugerade plåten. Dessutom - pub i VARJE hörn. Rekommenderas starkt. Med Millwall på besök blir det nog kul också.

Ja, klockren match att gå och se!
 
Toppen