Senaste nytt

Danskt golfproffs greps ombord på British Airways plan

– Han (Olesen) började ofreda några av passagerarna och kabinpersonalen och närmade sig sedan en av de kvinnliga passagerarna innan han urinerade i gången. Det var ett chockerande beteende. Du förväntar dig kanske det på ett budgetflygbolag, inte i första klass på BA (British Airways), berättade ett ögonvittne.

Är det bara jag eller är det hårt att säga att man förväntar sig bli ofredad och att någon ska urinera i mången på budgetflyg? Jag gillar verkligen inte budgetbolagen, men jag är fortfarande på en nivå där jag hoppas att det inte ska hända?
 

011430121

Medlem
Det är natuligtvis en personlig tragedi för Thorbjörn Olesen.

Nu vet jag om han hade konsumerat alkohol innan han gick ombord.
Vid några tillfällen så har man noterat att kabinpersonalen serverar passagerarna väl mycket alkohol så att de blir berusade, har dock aldrig varit med om att någon ” spårat ur” men några gånger har personen somnat, vet inte om det är trötthet eller överkonsumtion kanske en kombination.

Måste vara svårt för kabinpersonalen att veta när det är dax att säg, nu räcker det!
 

jumbooze

Medlem
Jag har själv sett en person få lite AirRage på planet och där var alkoholen med i spelet.

Sen har jag varit på en vända med några från BC där personalen satt stopp :)
 
Toppen