Senaste nytt

Sixt - Generella frågor

Berglund

Medlem
Man ska generellt inte ta ”råd” av någon som samtidigt försöker sälja på en något. Denne har inget eller mycket litet incitament att tala sanning eller prata ned den egna produkten. Däremot är det ofta fina provisioner som utbetalas i försäkringsbranschen till de som återförsäljer försäkringarna.
 

Resetokig

Medlem
Man ska generellt inte ta ”råd” av någon som samtidigt försöker sälja på en något. Denne har inget eller mycket litet incitament att tala sanning eller prata ned den egna produkten. Däremot är det ofta fina provisioner som utbetalas i försäkringsbranschen till de som återförsäljer försäkringarna.
Word! Att lägga till självrisk hade vid bokningstillfället kostat ca 5eur per dag, men på plats idag "erbjöd" de ca 40eur...
 

GOTBound

Medlem
Jag skall hämta upp en bil på SIXT Arlanda, och vad jag kan läsa mig till och Google mappa så har SIXT en egen byggnad och är inte lokaliserade tillsammans med de andra hyrbilsföretagen. Min fråga, var ifrån går shuttle bussarna och har SIXT egna eller är det parkeringsbussen jag skall ta?

EK
 

Dbodenfo

Medlem
Åker till NYC den 24e och hyrt en bil av SIXT på deras kontor på Manhattan. Någon som har erfarenhet av detta - sen vad tror ni man kan få för bil? Jag är SIXT Diamond och har hyrt en Cadillac XTS utifrån bokningen.
 
Toppen