Senaste nytt

Ny Platinum förmån Radisson Helsingborg

jonten

Medlem
De har skaffat en "vip" matsal på andra våningen där de serverar vip frukost , den kostar extra men som Platinum blir man uppgraderad dit.
Stora grejen är en kock som gör lite olika rätter ala minut, 10-års gräns, och tyst och skönt.
När jag frågade var även statuslösa kollegan välkommen dit.

Och det var tyst tyst och tyst, passerade vanliga matsalen när jag checkade ut och det var inte tyst.

En förmån som faller mig i smaken.
IMG_20190710_080403.jpg IMG_20190710_080410.jpg IMG_20190710_080412.jpg IMG_20190710_081256.jpg
 
Last edited:

Hachans

Medlem
Det här var det tramsigaste jag sett. Ytterligare ett steg i att urholka frukoststandarden som ingått i Sverige såpass länge? Först tas den bort i Göteborg o Stockholm och man kan räkna ut med baken att frukosten blir sämre här för att man ska betala för den.

Jag är så klar med Radisson nu.
 

Mikeswede

Medlem
Bodde där som Platinm förra vecka. Nya VIP frukosten är mycket bra. Vita dukar, levande ljus, soft musik och framför allt lugnt !! Kock som tillagar diverse äggrätter med olika kött samt ett vegetariskt alternativ. Dessutom en buffe som är samma som på nedanvåningen (kanske lite bättre Juice) Kollade med andra kollegor som ätit frukost i "vanliga "matsalen och den var samma som förut. Tycker det är ett kanoninitiativ och hoppas fler Radisson hotell i Sverige tar efter.
 

jonten

Medlem
Det här var det tramsigaste jag sett. Ytterligare ett steg i att urholka frukoststandarden som ingått i Sverige såpass länge? Först tas den bort i Göteborg o Stockholm och man kan räkna ut med baken att frukosten blir sämre här för att man ska betala för den.

Jag är så klar med Radisson nu.
Nja den vanliga frukosten är som förut vad jag kunde se, och den är bra. I de priser jag betalar i tjänsten så ingår frukost oavsett status även i Sthlm och Göteborg så påverkar inte mig. Och jag kollade ett standardfum nu via deras sida och då ingår frukost, vad bokar du via för att det skall kosta extra?
 
Toppen