Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Glenn E

Medlem

ZZZebra

Medlem
De två senaste gångerna jag har blivit uppgraderad med CU har jag dock krävt att få bli tillbakaflyttad till min plats i go som varit bättre än plus platserna.

Hur gick det med återflytten till Go? Om man får en CU pga full Go så antar jag att rad 30 (eller vad du nu valt) redan är utdelade till någon annan, eller? Antar att du kollade direkt när du fick mejlet med CU?
 

palmen

Moderator
Hur gick det med återflytten till Go? Om man får en CU pga full Go så antar jag att rad 30 (eller vad du nu valt) redan är utdelade till någon annan, eller? Antar att du kollade direkt när du fick mejlet med CU?
Ena gången gick det, andra gången gick det inte. Var inte nöjd med nedgraderingen i komfort.
 

MTheC

Medlem
Hur gick det med återflytten till Go? Om man får en CU pga full Go så antar jag att rad 30 (eller vad du nu valt) redan är utdelade till någon annan, eller? Antar att du kollade direkt när du fick mejlet med CU?
Jag försökte vid ett tillfälle förra året säga nej till uppgradering pga att platsen jag hade i economy var bättre (i mitt tycke) än den jag hade blivit uppgraderad till. Den var då redan utdelad till annan men löste sig bra ändå då de flyttade mig till ledig plats i business som kompensation. Det var dock inte CU då jag inte fick mail om det utan fick informationen vid boarding.
 
Toppen