Senaste nytt

Hjälp! Denied boarding Air France

JimmyH

Medlem
Hej! Fick det här på mailen i bilen på väg mot Landvetter. Behöver tips som kan ta oss till Paris ikväll. 6pers !


Dear Madam, Dear Sir,

For operational reasons, we regret to inform you that we were not able to accommodate you on your original flight AF1353 on 04JUL from GOTEBORG to PARIS.

You have been rebooked in the same cabin on flight AF1553 on 05JUL, departure from GOTEBORG GOT at 06:10, arrival at PARIS CDG at 08:25.
 

Berglund

Medlem
Visserligen inte Air France men SAS kan ta er dit ikväll.

Kl 13.40 avgår SK158 GOT-ARN, ankomst kl 14.35.

Kl 16.10 avgår SK579 ARN-CDG, ankomst kl 18.40.

Kostar just nu 1693:- per person, för sex personer, i SAS Go Light eller 1813:- per person i SAS Go Smart.

Denied boarding blir dyrt för Air France - på dem bara!
 

Tonton

Medlem
Ring och ligg på AF som attans.

@Berglund alternativ ligger överst på min lista - sedan finns det andra alternativ också - om det alternativt skulle skita sig.

Mend det viktiga - ligg på dem!


Screenshot 2019-07-04 at 10.31.11.png
 

JimmyH

Medlem
Hej! Fick det här på mailen i bilen på väg mot Landvetter. Behöver tips som kan ta oss till Paris ikväll. 6pers !


Dear Madam, Dear Sir,

For operational reasons, we regret to inform you that we were not able to accommodate you on your original flight AF1353 on 04JUL from GOTEBORG to PARIS.

You have been rebooked in the same cabin on flight AF1553 on 05JUL, departure from GOTEBORG GOT at 06:10, arrival at PARIS CDG at 08:25.
 

JimmyH

Medlem
Vi landar på terminal 2 13:15 och vidare med AF1219 14:30 från Terminal 1. Kommer man genom någon säkerhetskontroll på vägwn?
 

JimmyH

Medlem
Går bra nu , LH811 25 min försenad just nu så nu har 50 min på oss att byta.

I övrigt har AF mailat en evoucher på 175 eur, känns klent eller vad säjer ni som är experter?
 
Toppen