Senaste nytt

Posta din välkomstgåva!

Tänkte först starta en tråd med namnet "Scandic, det här har ni INTE gjort så bra" men känner att det vore roligt att se vad ni andra får för välkomstgåva vid era hotellvistelser, så...

Jag börjar:

Hotell: Downtown Camper by Scandic (Stockholm)
Medlemsstatus: Red Level
Längd på vistelse: 7 nätter
Välkomstgåva: En liten påse kanelmandlar.

d1b8aed69b816bae7e5a2824749f1238.jpg


Med 145 nätter på Scandic dom senaste 12 månaderna, kan jag tycka att det här känns... alltså jag vet inte...
Det här ska vara kedjans flaggskepp i Stockholm (och är faktiskt ett riktigt bra hotell). Är det här det bästa dom kan komma upp med?
Som svar på min egen fråga: Nej, för förra gången jag bodde där fick jag det här:

ddcc7168f68379666080c03cf2893051.jpg


Och min kollega fick det här:

7ef9255170b24dce3d8ea4ac0cd0e047.jpg


...men jag gillar inte när det är lotteri.
 

Hachans

Medlem
Hotell: Provocateur, Berlin (SPG/Marriott).
Medlemsstatus: Ingen (då)
Längd på vistelse: 5 nätter.
Välkomstgåva: Sexleksak (även bubbel och choklad)

Jag hittar inga bilder av någon anledning, men där på bordet vid de andra grejerna de välkomnade mig med fanns en dildo. Det passade iofs bra in med hotellets tema (som i sig var respektabelt och tillhörande Marriottkedjan). Väldigt kul rum att bo i själv under mässa i Berlin dock. Men det hade ett rimligt(-ish) pris och bra avbokningsvillkor.

Frukosten bestod av det vanliga men a la carte, där det även erbjöds vodkashot och cigg. Det ingick inte i frukostpaketet så nöjde mig med avokadotoast.
 

adhoc76

Medlem
Oj, nu vågar jag inte uttala mig...Gäller att vara PK

Den där tål att diskuteras - PK eller ej! Väldigt tveksamt anser jag. Det vore klädsamt och mer korrekt om detta var en valmöjlighet för gästen. Det skulle dessutom kännas bättre om man fick göra ett aktivt val.

Edit: Besynnerlig svenska dessutom. Vadå "som stamgäst hos oss har vi valt att..."??
 
Toppen