Senaste nytt

Bagage ved turn-around?

pep

Medlem
Hvad gør man her? Jeg flyver KQ i Z BKK-NBO-ADD (married segments) med bagage. Overvejer at købe ny KQ-billet videre fra ADD-NBO-KGL startende med samme fly som jeg ankommer med. Turn-around tiden i ADD er 50 minutter, hvilket er nok hvis man kun rejser med håndbagage. Men hvis den allerede indskrevne bagage skal ud af flyet er der næppe tid til at faa den lastet igen? Det ville vaere bedst om den kunne blive tilbage i NBO indtil jeg kommer der senere paa dagen og så igen følge mig det sidste stykke NBO-KGL Erfaring søges..?
 

pep

Medlem
Jeg prøver igen:
Är det möjligt att åka med bagage paa vändande plan i Addis? En turn around på 45-50 minutter er rigeligt for B2B uden indskrevet baggage. Men med baggage tager jeg en større chance...
 

pep

Medlem
Jeg har modificeret rejsen, elimineret indskreven baggage og redureret til kun 2 stykker haandbagage. Ankommer i biz-class of rejser tilbage til NBO (og videre) i økonomi. Mon ikke de forbarmer sig og lader mig blive i business kabinen (-: Min routning er DAD-BKK-NBO-ADD-NBO-KGL Pga. married legs er billetterne (3 styks) meget billige (idet KQ konkurrerer voldsomt med ET paa destinationen Addis).
 
Toppen