Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

NTA

Medlem
Kan inte tänka mig att det inte skulle gå ihop för att dem bjuder på några öl.

Gäller även detta Centurion tro?
 

drW

Medlem
Jaha, det var kul så länge de varade. Nu plockar man långsamt ner en bra produkt..... hade hellre sett en mindre antal besök ingå per månad och allt ingår. Förstår att de går back på folk som är där 3-4 gånger i veckan men känns dumsnålt att inte bjuda på en öl eller två. Kan omöjligt vara där marginalen kraschar!
Ta inte ut för mycket i förskott! Är inte bekräftat ännu. Bara indicier.
Skulle det vara så så försvinner ju lite av premiumkänslan dock.....
 

Hachans

Medlem
Kan inte tänka mig att det inte skulle gå ihop för att dem bjuder på några öl.

Gäller även detta Centurion tro?

Med tanke på hur de ändrat bröd på morgonen till någon skabbig fralla istället för det högkvalitativa bröd som fanns innan, och ändrat juicen från rescued till den de har nu, så hade jag inte blivit förvånad om ölen också är indragen.

Och just ja, yoghurten är också ändrad.
 

Asverde

Medlem
Reagerade också på att det saknas i menyn. Kan inte rapportera mer aktuellt än att i fredags (5/4) samt söndag (7/4) så ingick det vin och öl utan någon extra kostnad.

Jag var också där i fredags och drack vin. Dock stod det då på menyn att det ingick (tog bild på menyn). Jag noterar också att mimosan till frukosten för centurion har plockats bort, men de kanske får en separat meny i centuriondelen? 20190405_095444.jpg
 

M.K

Medlem
Det känns som ett dåligt skämt om det visar sig vara sant. Höjd årsavgift och slut på ett glas vin till maten. Nu dricker jag inte alkohol till varje måltid men svårt att kalla sig en premium lounge utan vin/öl möjlighet.

Ingen på hela BC som varit förbi loungen idag?
 
Toppen