Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

ekf

Medlem
Har just märkt att man nu kan använda Apple Pay som betalningsmetod på Billhop. Finns det några fördelar att betala med Amex via Apple Pay istället för att välja Amex direkt? Det är samma avgift som gäller i alla fall.
Du får ett extra lager med säkerhet med Apple Pay. Om Billhops register på kort skulle komma på villovägar så kan kortnumret som kommit in via Apple Pay ändå inte användas till andra transaktioner i och med att det ändras för varje köp.
 

Bankiren

Medlem
Har ni också fått ett mejl om att alla AmEx har raderats i deras system, och att man nu måste lägga in dessa på nytt? Jag har i alla fall skippat det och kör bara med Apple Pay.
 

maba

Medlem
Har just skaffat billhop och amex och har en fundering. Säg att jag betalar en räkning på 2000 med mitt amex via billhop, hur fördelas sen fakturorna till mig. Ska jag betala billhop 2050 eller blir det 50 till billhop och 2000 till amex?
 

Mikeswede

Medlem
Hej , är det någon som lyckats förhandla ner de 2,5 procenten senaste tiden (1 månad). Har hittills betalat över 150 k i år men totalt nej på att förhandla ner AMEX avgiften. Hänvisning till att AEX höjt avgifterna men detta är svårt att bekräfta . Behandlas kanske Billhop annorlunda än övriga handlare ?
 

Frisk78

Medlem
Hej , är det någon som lyckats förhandla ner de 2,5 procenten senaste tiden (1 månad). Har hittills betalat över 150 k i år men totalt nej på att förhandla ner AMEX avgiften. Hänvisning till att AEX höjt avgifterna men detta är svårt att bekräfta . Behandlas kanske Billhop annorlunda än övriga handlare ?

Jag försökte att få ned avgiften, har 2.5% med Amex. Tvärkört för min del.
 

Capa

Medlem
Har ni som tidigare fått 2,25% i avgift nu fått en avgiftshöjning till 2,5%? Alltså har ni blivit av med rabatten? Verkar som det är 2,5% som gäller då fortsatt.. Då är det hugget som stucket om man väljer Betalo eller Billhop.
 
Toppen