Senaste nytt

Tips för lounge-access på Chicago O'Hare - flyger SAS

Guiden

Medlem
Jag har för mig att det är typ 3 timmar innan men med den marginalen om du ska med Sthlm-kärran så vet jag inte om jag hade gett mig på det.
Återkoppla gärna om SAS Loungen är fixad nu.
Ok skippar nog det om det är 3 timmar och kollar om SAS loungen är fixad. Uppdaterar imorgon.
 

Guiden

Medlem
Det stod att incheckning öppnade 1645 (öppnade inte förrän ca 17) när jag var där häromveckan, bedömde att jag inte hade tid att ta mig dit (alt inte lönt) och tillbaka efter incheckning efter att ha rådfrågat personalen
Inte ens på 4 timmar? Låter som massor med tid men klart ska man igenom säkerhetskontroller och tåg så kan man nog behöva en hel del tid.
 

agehall

Medlem
Var i Polaris loungen för två veckor sedan. Tåget till nästa terminal och fast track sec tog max 30 min. Men det var då, kan säkert variera...
Problemet med alla säkerhetskontroller i USA är att ena dagen tar de 30s och nästa dag tar de 2h. För en vecka sedan tog det mig ganska exakt 5 minuter att ta mig igenom säkerhetskontrollen på MIA. Igår tog det en timme eftersom de av någon anledning bestämt sig för att bara ha en station öppen.
 
Toppen