Senaste nytt

Avis Preferred

MrGunnar

Medlem
En klassisk konflikt i tråden uppenbarade sig:
De med status vill hålla värdet högt, vi ännu statuslösa vill komma in i värmen.. :D

Med det sagt, har någon här lyckats statusmatcha till Avis Preferred, och i så fall hur?
 

Homer

Medlem
En klassisk konflikt i tråden uppenbarade sig:
De med status vill hålla värdet högt, vi ännu statuslösa vill komma in i värmen.. :D

Med det sagt, har någon här lyckats statusmatcha till Avis Preferred, och i så fall hur?


Avis Preferred kan du få utan att anstränga dig, för det är ju lägsta nivån ;)
 

airac

Medlem
Status uppdate om min match ansökan: nu blev det lite väl värdelöst på sätt och vis men man klagar ju ej. Skickade bild på min Hertz Five Star profil, nu lite knappt två veckor senare fick jag följande besked.

Thank you for contacting us.

We have upgraded you to Avis Presidents Club.
A new card has been processed and should arrive within 10 days.

Have a nice day!​
 

Juancarlos

Medlem
Vet inte om detta behöver en egen tråd, men vill ge ett hett tips till alla Porsche älskare. Som säkert många av Er redan känner till så har Lufthansa tillsammans med Avis ett Porsche erbjudnade för dig som reser med Lufthansa First Class eller är Lufthansa HON medlem. Där du på Munchens, Frankfurts samt Dusseldorfs flygplats kan hyra en Porsche 911 under 3h för 91.11 EUR. Ett väldigt bra erbjudande då det kostar från 911 EUR/ dygn.

Upptäckte till min stora förtjusning under min tjänsteresa i Tyskland denna vecka att Avis även har ett magiskt bra erbjudande som de kallar för Porsche AW (After Work). Du kan på vardagar hyra en Porsche mellan 16:30-09:00 för från 119 EUR inklusive 100 fria km. Porsche Boxster, Cayman, Macan och Cayenne kostar från 119 EUR. Porsche 911 (991), Cabriolet, Targa, 4S kostar från 149 EUR. Överstigande km kostar 1EUR/km. Detta erbjudande finns på de flesta AVIS Prestige uthyrningsställen i Tyskland.

Erbjudande: After-Work-Special - Avis


Hyrde en 991 4S Cab igår och har under hela kvällen/natten kört runt och upptäckt Tyskland.
 

Attachments

  • Porsche 991 int.jpg
    Porsche 991 int.jpg
    101,4 KB · Visningar: 368
  • Porsche 991v2.jpg
    Porsche 991v2.jpg
    150,5 KB · Visningar: 362
  • Gilla
Reactions: JMG

JMG

Medlem
Jag hyr gott och väl för att klara den årliga gränsen men såg ingen mening med att börja om från scratch. Nya företaget föredrar AVIS så frågade om status match mot Hertz President's Circle och fick efter en del AVIS-strul slutligen AVIS President's Club by invitation.

Kortet ser likadant ut som kollegans som "jobbade" till sig kortet genom bilhyror men det som skiljer är att jag inte får någon årlig voucher utan istället alltid bättre rabatt (25-40%). Likaså syns bara bilhyror som jag bokat via nätet. Alla hyror som bokas direkt över disk på plats försvinner i limbo trots AVIS-kortet och syns inte på kontot och fotar därför alltid kontraktsnummret för att kunna hämta upp fakturorna.
 

EBD_Hakan

Medlem
Är det någon annan som haft problem med att registrera sig i Avis Preferred de senaste veckorna? Jag har testat massor av gånger men får på sista sidan alltid felmeddelandet "A system error has occured, please contact the service provider".

Jag har testat både Chrome och Firefox så det verkar inte vara ett browserproblem.

Boka bil går bra men det är just registreringen till AP som inte funkar vilket är frustrerande..
 
Toppen