Senaste nytt

Hyrbil Malaga Airport

voksin

Medlem
Har du redan hyrt? Annars rekommendera jag Brunos Car i Malaga. Ägs av en svensk och allting ingår i priset. Ja förutom bränsle.
Har rabattkod som ger dig 10%.

Nej, jobbar inte där men vi brukar hyra av dem och är nöjda.
 

Frobbert

Medlem
Vi har hyrt på Helle Hollis i 15 år, tror det ägs av danskar. Bra priser och aldrig tjafs om repor elle dyl, även bra bensin policy. Har Även fått Malaga Car rental rekommenderat, tror de är billigast.
 

fly4fun

Medlem
AGP är troligen en av världens största hyrbilsdestinationer. Finns säkert 100 hyrbilsfirmor i området. Här hyr man inte av Hertz eller Avis utan från dom lokala firmorna. Precis som jag skrev på förra sidan och som flera nu bekräftar så är Brunos Car och Malagacar troligen dom 2 mest omtyckta av svenskar som brukar hyra bil här nere.
 

Migato

Medlem
Såg nu att Malagacar.com har sänkt priset på en bokning som jag gjort på 9 dagar från 240 EUR till 180 EUR. Rätt stor sänkning för samma bil och paket.

någon som har erfarenhet av att avboka/omboka till nytt pris?
 

fly4fun

Medlem
Malagacar ska inte vara nått problem att avboka vad jag vet. Dom tar väl inte ens kortuppgifter vid bokning.
upload_2020-7-29_17-38-43.png



Hämtade för övrigt ut en bil hos Malagacar igår, lika smidigt som alltid
 

Migato

Medlem
Malagacar ska inte vara nått problem att avboka vad jag vet. Dom tar väl inte ens kortuppgifter vid bokning.
Visa bifogad bild 112111


Hämtade för övrigt ut en bil hos Malagacar igår, lika smidigt som alltid

var det jag tänkte! Men ibland har vissa butiker som så att de kan korrigera priset om det blir billigare utan att behöva avboka och göra ny bokning.
Fick du bilen du beställt?
 
Toppen