Senaste nytt

Avis Preferred

Homer

Medlem
Jag vet inte var du ser det, i den dialogen som jag tror det är så ser det ut så här för mig
Visa bifogad bild 51066

I min mailkonversation med avis fick jag följande svar

Tack för din feedback.

Jag har kontaktat ansvarig avdelning för att undersöka varför en sådan funktion inte finns och se om det kan läggas till en funktion för att se sin årsdag.

Såhär har det sett ut hela tiden, även innan uppgradering till Plus

Avis.jpg
 

palmen

Moderator
Försökte signa upp via svenska sidan och med eurobonuslänken, det fungerar inte, blir bara systemfel och efter samtal med deras support sa de att jag skulle signa upp via co.uk sidan istället vilket fungerade.

Nu till frågan, finns det någon möjlighet att få högre status innan första hyran?
 

Homer

Medlem
Erfarenheter av Preferred Plus?

Jag har fått uppgradering på ungefär hälften - 2/3 av hyrorna.
(inte alltid enkelt att veta om man verkligen blivit uppgraderad)
Tidigare handlade det om kanske var 20e hyra.
 

igelkotten

Medlem
Jag gjorde nyligen en bokning på Avis.se men missade att lägga in mitt Avis Preferred-nummer... Hittar dock ingenstans hur man gör detta i efterhand, varken när jag vill ändra bokningen eller när jag loggar in på mitt konto. Någon som vet om detta ens går, och i så fall, hur man gör det?
 

Nemo

Medlem
Jag gjorde nyligen en bokning på Avis.se men missade att lägga in mitt Avis Preferred-nummer... Hittar dock ingenstans hur man gör detta i efterhand, varken när jag vill ändra bokningen eller när jag loggar in på mitt konto. Någon som vet om detta ens går, och i så fall, hur man gör det?
Gör en ny bokning och boka av den gamla. Enklast lösning, såvida det är en avbokningsbar bokning du gjort.
 
Toppen