Senaste nytt

Jag ska flyga ihop ett Eurbonus Guld

trskial

Medlem
Ja, det är sant. Idag är jag EBS och med pengar (inga eurobonuspoäng) ska jag flyga ihop ett EBG. Inget SAS PLUS eller några extra, utan jag kör enkelt. Jag kommer att köra så många bokningar det går på en dag. Inget loungebesök utan enkelt och snabbt men rena pengar.

Varför?
Bara för att. Skämt åsido. Jag älskar att flyga och sedan för att min sambo och jag behöver detta då vi önskar fast track utan att behöva boka PLUS. Vi reser mycket till Sverige men många gånger får vi stressa på Arlanda som två påtända ekorrar och med ett EBG slipper vi detta hoppas jag då vi kan nyttja fast track.

Följ mig
Ni får gärna följa min resa genom tososl på instagram där jag kommer att posta bilder om mina resor, kommer bli 45 resor som jag ska avklara innan jul. Då har jag mitt EBG och vi får utnyttja fast track.

När
Lördag 3 September startar jag. 45 resor i SAS GO ska uppnås. Kommer endast resa Lördag och Söndag pga mitt jobb. Eventuellt veckodagar beroende på tider.
 
Last edited:

Timotey

Medlem
Kör hårt och lycka till. Önskar jag hade en lika förstående sambo. Hon börjar uppskatta loungerna mer och mer men har ändå svårt att förstå mina nöjesflygningar
 

trskial

Medlem
Jag har haft EBS i så många år och nu har jag bestämt mig. Älskar att flyga, det är så fruktansvärt kul och nu, innan julen 2016 med enbart SAS GO ska jag göra 45 flygningar innan julafton.

Nu kör vi! Tromsö-Oslo..

Kommer att flyga Lördag och Söndagar. Det blir inget PLUS för mig då loungen inrikes på OSL inte direkt faller i min smak.
 

Patrick

Medlem
Nu är alla vi här galna på ett eller annat sätt, men är det inte otroligt mycket enklare (absolut) och kanske mycket billigare att flyga ett par gånger till Hong Kong eller Tokyo? Köp plusgrade till plus eller biz så har du guldkortet hur snabbt som helst, tror det räcker med 2 t.o.r. i biz till Asien.
 

trskial

Medlem
Jag har inte dom pengarna just nu så därför kommer jag istället att flyga TOS-OSL (45 flygningar) fram till Julafton.

Kanske blir färdig tidigare, vem vet?:D


 
Last edited:
Jag ser på den bild du postade och där ser det ut som att du redan har 10 flygningar. Om jag har förstått det rätt så skall du då flyga 35 flygningar på drygt fem månader? Vilket ger knappt 7 flygningar i månaden. Lycka till, känns inte som att du borde få några som helst problem med att fixa det.
 

trskial

Medlem
Min period löper ut nu 31 Juli och därför får jag starta om. Jag nollställs.

Fem månader? Jag startar 3 September 2016 och ska nå EBG innan 24 Dec 2016.
 
Toppen