Senaste nytt

Tjäna extra poäng på din mest flugna rutt med Lufthansagruppen! Registrera före 29/4!

Jacob

Medlem
Tjäna dubbla poäng i economy class och trippel poäng i business class på din huvudrutt med Lufthansa Gruppen mellan 1 maj och 31 december.

Det enda som krävs är en registrering senast 29 april och ett val av huvudrutt.

Kampanjen gäller på alla flygbolag som använder Miles & More, dvs Adria Airways, Air Dolomiti, Austrian Airlines, Croatia Airlines, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Luxair och Swiss.

myChoice: choose your favourite route and earn additional miles
 

Fredrik

Medlem
Nej,
det får du inte eftersom kampanjen gäller inom Europa bara.

Simply select your favourite route within Europe on the form below and earn even more miles until the end of the year. Both one way and return flights count.

Each flight in Economy Class earns you double award miles and in Business Class you will receive triple award miles.
 

A380*G

Medlem
Har valt ARN-ZRH... några weekends med C savers till olika städer i Europa rullar på bra på med award miles! :)
Dessutom flyger jag via ZRH en del.. iaf resten av året! :cool:
 
Last edited:

Fredrik

Medlem
Jag gjorde samma sak. Spontant känns det som den rutt jag kommer att flyga mest på när jag tjänar poäng hos M&M.
 

jnoodt

Ny medlem
Denne kamanjen heter "myChoice" - når man i tillegg legger til kampanjen "MyMiles" og Executive Bonus, kan det bli riktig så bra. Enkeltreise FRA-OSL = 7.500 award miles :eek:

e4Hbtek
 

Fredrik

Medlem
Det där ser väldigt bra ut men varifrån kommer "My Miles"? Vad går det ut på? Jag kommer inte ihåg den kampanjen.
 

jnoodt

Ny medlem
Jeg har EBG, men startet min M&M-opptjening nå i sommer. "MyMiles" er en kampanje for nye medlemmer, der man får 50% ekstra på alle LH flighter i tre måneder.
 

pep

Medlem
M&M er 10 gange bedre end Eurobonus: Specielt lounge access, +20kg, validity 2 years, +25% exec. bonus point for bare at vaere soelv-medlem. Soelv opnaas efter 35000 point i 1 kalenderaar. Man faar 2 aar mere hvis man kvalificere sig igen det efterfoelgende aar: altsa 2-1+2 = 3 aar. Life validity of miles. Let at lave bonusrejser, lave miles omkostninger !
 

Dr. Miles

Expert
Jag hade en gång Miles&More Frequent Traveler(Silver) när jag flyttade ifrån SWISS Travel Club.
Men min resemönster stämde inte med Miles&Mores kvalifikationssystem, så blev jag basmedlem några år senare.
 
Toppen