Senaste nytt

Boka First Class med EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher

Hoppsan, läste meddelandet ovanför de jag citerade och sen missade att de kom ett nytt. :)

Är inte så van vid expertflyer, har nu kollat upp flighten jag letar plats på och samtliga platser är just nu "vita" och står som "available". Ser inte att jag kan se om alla är lediga som "awardplatser", är detta kanske en premiumtjänst tro?
 

Dr. Miles

Expert
Hoppsan, läste meddelandet ovanför de jag citerade och sen missade att de kom ett nytt. :)

Är inte så van vid expertflyer, har nu kollat upp flighten jag letar plats på och samtliga platser är just nu "vita" och står som "available". Ser inte att jag kan se om alla är lediga som "awardplatser", är detta kanske en premiumtjänst tro?
Du kan läsa den här guiden. :)
[Guide] Hur man registrerar påminnelse (Alert) på ExpertFlyer | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

johisco

Medlem
SAA är ganska bra och får anses som ganska safe. Har ganska bra service i C. Det är i varje fall det ända afrikanska bolag jag skulle välja att resa med.
Ett par månader sent men tack ändå. Blev som sagt business till Lagos från Johannesburg, helt ok. Lagos suger stenhårt btw.
 
Toppen