Senaste nytt

BMI Regional till München - Har Norrköpings Flygplats äntligen lyckats?

Fredde18

Medlem
Ja, som ni säkert har listat ut så var jag nöjd med denna resa och vad BMI Regional presterade. Jag hoppas verkligen det blir en kontinuitet på denna linjen och att vi snart får en morgonavgång så att hela Münchens utbud av flighter blir tillgängligt. Sen är det ju bara codeshare med Lufthansa så det…
 

palmen

Moderator
Såg att du kommenterade att du inte kunde lägga in bilder @Fredde18
Denna tråd har automatiskt skapats från din recension så du kan bifoga bilderna i ett vanligt inlägg. Klicka bara på Bifoga en bild/fil och välj de filer du vill lägga till i forumet och tryck sedan på "Thumbnails" så kommer de in i inlägget.
 

Fredde18

Medlem
image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
 

Fredde18

Medlem
Undrar om BMI representant läst min text (;)) ang att man saknat nån form av businessclass då man idag lanserat ändrat koncept för sin biljettindelning. Nu erbjuds "Classic", "Classic plus" samt "Executive" där den sistnämnda väl får räknas som business med dubbla bagage, annat käk på planet, fast track och lounge. Dock ändrar ju inte det faktumet att lounge saknas i Norrköping som jag skrev om, men man ska få tillgång till detta i München. Oklart vilken, men i Frankfurt gäller Lufthansas (någon) så jag misstänker samma i München.

I lägsta klass ingår dock fortfarande bagage, lättare förtäring och fria drycker!
 
Toppen