Senaste nytt

Hyatt statusmatchar igen

nissefalk

Medlem
Men........ Använder inte twitter....

Och vad är DM på twitter? Har redan skickat mail till dem.

Om du inte redan gjort det skaffa dig ett Twitter konto, jag har haft väldigt bra nytta av det, bla annat

Kontaktade Hilton Hhonors via Twitter innan jag checkade ut från ett Hilton hotel och check in på nästa och bad snällt om att få bli uppgraderad till Guld då jag efter checkout hade lyckats med deras 4 stay challenge för guld så att jag skulle ha högre status inför nästa incheckning, de återkom på mindre än 15 minuter och meddelade att jag nu var Guld.

På min mileage run förra helgen kontaktade jag American Airlines via Twitter medans jag var fast på planet på plattan på LAX och förklarade situationen bad dom kolla alternativ om jag inte skulle hinna med nästa flyg, de återkom inom 20 minuter och sa att dom tittat på min bokning och var redo att routa om mig via Dallas till London, bara återkom om du inte kommer med flyget till ORD.

Kontaktade BA och bad dom uppgradera ett flyg från business till First med Avios, de ringde mig på mobilen efter en timme och gjorde uppgraderingen direkt, de behövde ringa denna gången då de behövde kort detaljer för extra skatter.

En annan kontakt med BA för upgrade med Avios Business till First kontakt enbart via Twitter de återkom efter 90 min med konfirmerad upgrade.
 

Dr. Miles

Expert
Om du inte redan gjort det skaffa dig ett Twitter konto, jag har haft väldigt bra nytta av det, bla annat

Kontaktade Hilton Hhonors via Twitter innan jag checkade ut från ett Hilton hotel och check in på nästa och bad snällt om att få bli uppgraderad till Guld då jag efter checkout hade lyckats med deras 4 stay challenge för guld så att jag skulle ha högre status inför nästa incheckning, de återkom på mindre än 15 minuter och meddelade att jag nu var Guld.

På min mileage run förra helgen kontaktade jag American Airlines via Twitter medans jag var fast på planet på plattan på LAX och förklarade situationen bad dom kolla alternativ om jag inte skulle hinna med nästa flyg, de återkom inom 20 minuter och sa att dom tittat på min bokning och var redo att routa om mig via Dallas till London, bara återkom om du inte kommer med flyget till ORD.

Kontaktade BA och bad dom uppgradera ett flyg från business till First med Avios, de ringde mig på mobilen efter en timme och gjorde uppgraderingen direkt, de behövde ringa denna gången då de behövde kort detaljer för extra skatter.

En annan kontakt med BA för upgrade med Avios Business till First kontakt enbart via Twitter de återkom efter 90 min med konfirmerad upgrade.
Lägger man ut sitt bokningsnummer på Twitter? Finns det inte risk att andra kan också se det?
 
Ja, vad är problemet? Om du inte har email... om du inte har Facebook... om du inte har X... ? Det uppstår väl sådana situationer hela tiden. I detta fallet tar det dig 1 minut att ordna så du kan komma åt erbjudandet, så det är väl inte speciellt svårt? Inget att gnälla över gnällspik! ;)

Så hur gör man ett Direct Message på twitter utan att den du skall skicka till följer dig?

Edit - kom på det, man använder inte appen;)
 
Last edited:
Toppen