Senaste nytt

Ny 2015 kampanj “Set Your Sights”

palmen

Moderator
Du får poängen för alla delmoment du klarar, sen om du klarar alla så kan du dubbla poängen eller ta nätterna.
Jag är fortfarande lite lost, om jag klarar alla delmoment får jag ca 100k poäng, sen utöver det kan jag alltså välja lika mycket poäng till eller 5 bonusnätter (tror det var antalet som stod)?
 

johhenrik

Medlem
Varje delmoment har en poängsumma tilldelad. De får du behålla. Om du klarar alla får du dubbelt eller nätterna. Lite svårt att säga om du får 100 eller 200 då vissa brukar nämna totalen (inkl dubbeln) och andra nämner totalen av de 5 till 7 challenges man fått. :) Jag skulle gissa på att du kan få 200k dock eftersom du fick 5 nätter som alternativ.

Jag blir avis, för jag fick 36k, eller 72k om jag klarar alla. ;)
 

palmen

Moderator
Varje delmoment har en poängsumma tilldelad. De får du behålla. Om du klarar alla får du dubbelt eller nätterna. Lite svårt att säga om du får 100 eller 200 då vissa brukar nämna totalen (inkl dubbeln) och andra nämner totalen av de 5 till 7 challenges man fått. :) Jag skulle gissa på att du kan få 200k dock eftersom du fick 5 nätter som alternativ.

Jag blir avis, för jag fick 36k, eller 72k om jag klarar alla. ;)
OK, har tittat upp det nu. 76k poäng för alla delmoment. Sen kan jag välja på 3 nätter eller 30k poäng. Ingen fördubbling av poängen med andra ord. Var väl en önsketanke att det stod 5 nätter :). Ska man ta nätterna eller poängen? Vill ju bo på IC i NY i sommar där det finns award nights tillgängligt mina datum.
 

FF#1

Medlem
Attans kampanj... trodde att jag var hemma med två appbokningar, men jag var inne och uppdaterade min bokning och tog bort frukosten via datorn och vips så verkar det inte vara giltigt som en app bokning. Någon som vet hur man ska kontakta dem för att klaga på det.
Bokningen gjordes ju faktiskt via appen?
 

FF#1

Medlem
Sådärja... nu trillade det in 12000p för mina två bokningar med appen. Katcing!
Synd bara att jag inte kan få hela bonusen men det var inte rimligt med två lördagsnätter och 7 totalt under denna period.
 

johhenrik

Medlem
Jag kommer klara 6 av 7, så jag får typ 33.000 poäng. Den sista har jag ingen lust att klara. Jag ska spendera $600 på Food & Beverage. Är ju lite svårt när man alltid blir uppgraderad till Club... Fattar inte riktigt hur de räknar dock, för jag har spenderat $130 redan, vilket förvånar mig lite. Jaja, jag lär inte shoppa mat och dricka för $470 närmaste månaden.
 

FFlash

Medlem
Jag kommer klara 6 av 7, så jag får typ 33.000 poäng. Den sista har jag ingen lust att klara. Jag ska spendera $600 på Food & Beverage. Är ju lite svårt när man alltid blir uppgraderad till Club... Fattar inte riktigt hur de räknar dock, för jag har spenderat $130 redan, vilket förvånar mig lite. Jaja, jag lär inte shoppa mat och dricka för $470 närmaste månaden.

Ta med några kolleger och äta för ett par hundra$ och sedan be dem skriva tu kvittot på 600$, annars hotar du dricka upp deras Club lounge beverage för mer än 600 ;)
 
Toppen