Senaste nytt

Ny 2015 kampanj “Set Your Sights”

Homer

Medlem
Registration for the promotion begins on Dec. 15 2014 here:
https://setyoursights.ihg.com/

700x369xIHG-Rewards-Club-Set-Your-Sights-Promotion-Spring-2015-700x369.png.pagespeed.ic.1wT9RGuZ5D.jpg
 

FF#1

Medlem
Det här ser ju mycket bättre ut än tidigare, de var helt omöjliga, det knepiga är ju två lördagar, brukar bara få till en då jag uteslutande reser i tjänsten när IHG utnyttjas.

Fick för övrigt 112000 totalt i potten.
 

OliT

Medlem
Hmm. Alla är fullt görbara för mig, men "Spend USD $80 on food or beverages at IHG hotels and earn 700 bonus points." känns lite tråkig. Brukar sällan käka så mycket på hotellen. Dock blir det några nätter på InterContinental San Francisco, och nog kan man väl lägga en slant på en bit barmat och några drinkar där.
 

johhenrik

Medlem
Hmm. Alla är fullt görbara för mig, men "Spend USD $80 on food or beverages at IHG hotels and earn 700 bonus points." känns lite tråkig. Brukar sällan käka så mycket på hotellen. Dock blir det några nätter på InterContinental San Francisco, och nog kan man väl lägga en slant på en bit barmat och några drinkar där.
Själv fick jag "Spend $600 on food..." :)
 

Patrick

Medlem
I sammanhanget snåla 62300 poäng för mig och... åter igen i stort omöjligt för mig att klara alla 7 med bl.a. 2 weekends - alltså inte ens bara lördag. ;)

Jag antar att det inte finns någon större logik bakom tävlingsmomenten? ;)
 

johhenrik

Medlem
Jag fick en som väl utmaningsmässigt är fair för mig. 24 nätter och 3 eller 4 helger bl a. Dock var den på 72.000 poäng totalt så jag tror inte jag orkar bry mig faktiskt. Om allt sammanfaller av slumpen fine, men jag kommer nog inte anstränga mig. Med dagens poängintjänkng så drar jag in 72k på 2-3 stays iaf, så det är ju ingen jättevinst direkt. I början på året fick jag 168k i min challenge, det var ju lite skillnad. Plus att då fick jag 4k per stay. :)
 

palmen

Moderator
Jag kommer att klara höstens into the nights och dra in 106.000 poäng.
På denna så får jag ungefär hälften av poängen men måste bo fler nätter. Kommer nog kunna klara några av uppgifterna om det blir någon semester innan slutet på april.
 
Toppen