Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Carl

Medlem
Satt bredvid Lennart Johansson (2002 tror jag det var) dåvarande UEFA-president på CPH-ARN samt Marie Fredriksson på andra sidan mittgången ARN-GOT någon gång på slutet av 90-talet.
Sedan har jag stått bakom Lasse Åberg i incheckningskön på Bromma men det kanske inte räknas?
 
Foppa (inte tofflorna utan Peter Forsberg själv) var med på den omdirigerade flighten SK 945, ARN-ORD, i ondags. Han satt 3 rader bakom mig i economy! Han var väl på väg till Hall of Fame galan. Fick 2 autografer på boardingkortet.:)
 

Don Nicce

Medlem
Satt idag med John Malkovich i TAP loungen i Lissabon.
Han är delägare i en schysst restaurang/bar nere vid kajen med ett härlig loungehäng direkt vid floden.

En personlig anekdot: när jag efter maten beställde ett glas Glenfiddich i den ovan nämnda utomhusbaren, tog den unga tjejen i baren fram ett vanligt vattenglas och hällde helt sonika upp "ett glas" (ca 33 cl) whisky. Jag hann inte ens reagera innan hon nonchalant ställde upp glaset på bardisken framför mig. Behövde som tur var inte betala kalaset själv ... :)

Edit: baren heter Lux. (tog tid att minnas namnet, om det berodde på whiskyn låter jag vara osagt.)
 
Toppen