Senaste nytt

Vind manchetknapper fra BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.
brussels.jpg

Sommeren har været produktiv for BusinessClass-teamet. Vi har lanceret et nyt forum som er hurtigere og bedre end nogensinde. Nu har søstersiderne i Danmark og Norge også fået egne forumsider, de deler dog stadig meget indhold med det svenske forum.


Nu er det din tur til at checke-ind og teste det nye forum, vi har derfor lavet en lille konkurrence med fine præmier fra Brussels Airlines og BusinessClass-siderne. Alt du behøver at gøre er følgende:

- Skriv et indlæg herunder hvor du fortæller om hvordan du vil anvende disse fine fly-formede manchetknapper. Måske har du et specielt arrangement du skal til i fremtiden?

Så nemt er det!

Hvis du ikke allerede er medlem så laver du en ny BusinessClass konto. Husk at en konto på BusinessClass.dk fungerer lige godt på alle BusinessClass-sider.
Du laver en ny konto på her.

Konkurrencen løber indtil klokken 23:59 søndag d. 31/8. Derefter udvælger redaktionen 20 vindere fra Danmark, Sverige og Norge (60 vindere i alt). En person fra hvert land får Brussels Airlines guldfarvede manchetknapper, to personer sølvfarvede manchetknapper og alle tyve får et brev med fire BusinessClass-tags hver.
 
Last edited:

Mr.Bovista

Ny medlem
Disse manchetknapper vil uden tvivl være en god "ice breaker" til Air Cargo Forum i Seoul til oktober. Derudover vil de bare se super godt ud til mig :)

Turen derud og hjem med Asiana (business class) for første gang glæder jeg mig til. Har hørt godt om Asiana.
 

SirRagnar

Ny medlem
gasjlganbae gsajoæafdaøåagrv jijfsdhsafhjlka fsalkheFRFAVGJLKAÆJæoij

... det var min knap 2-årige søn, der forsøger at fortælle jer, hvorfor jeg skal vinde et sæt manchetknapper. Han vil gerne arve dem, så han til BC's 15-års jubilæumstræf kan flashe dem og vinde en af Björnströms døtre med hjem ;)
 

birkedhoj

Ny medlem
Helt klart ville de passe mig. Som sædvanligt fik jeg syet skjorter sidst vi var i Thailand. Både kort, og langærmede. Der var bare knapper i de langærmede. så manchetknapper ville se godt ud på dem.
 
Sådan! Yderligere to gode forslag :D
gasjlganbae gsajoæafdaøåagrv jijfsdhsafhjlka fsalkheFRFAVGJLKAÆJæoij

... det var min knap 2-årige søn, der forsøger at fortælle jer, hvorfor jeg skal vinde et sæt manchetknapper. Han vil gerne arve dem, så han til BC's 15-års jubilæumstræf kan flashe dem og vinde en af Björnströms døtre med hjem ;)
Haha! Jeg ka godt lide din tankegang :cool:

Helt klart ville de passe mig. Som sædvanligt fik jeg syet skjorter sidst vi var i Thailand. Både kort, og langærmede. Der var bare ikke knapper i de langærmede. så manchetknapper ville se godt ud på dem.
Øvøv. Det glemte jeg da helt sidst jeg var på de kanter. Godt tip og jeg er helt sikker på at de vil klæde dine håndsyede skjorter - jeg har set dem "IRL" og de er rigtigt nice! :)
 

Repeat

Medlem
De skal selvfølgelig bruges hver gang jeg bære min M72 uniform i Flyvevåbnet. Måske jeg kan nå det til flagdagen fredag d.5/9.
Og så skal de bruges som en tydelig indikator for hvad jeg arbejder med, når skjorterne kommer på:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen