Senaste nytt

Uofficielt BusinessClass.dk/se/no træf onsdag d. 3. september 2014 i København

Hvor synes du vil skal holde træffet?

  • Andet sted

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    4
  • Poll closed .
Vi prøver endnu en gang. Alle er naturligvis meget velkomne, uanset om man identificerer sig som en BusinessClass.dk'er, BusinessClass.se'er eller BusinessClass.no'er :)

Da der er lidt forskellige præferencer ift. hvor vi skal være har jeg lavet en afstemning - det er muligt at vælge flere muligheder. Jeg håber vi kan få det til at passe så flest muligt får mulighed for at dukke op :)

Hvor: Lobbybaren på Hilton ved Københavns Lufthavn, Ellehammersvej 20, 2770 Kastrup
Hvornår: Onsdag d. 3. september 2014 fra kl. 18:30/19:00

Skriv meget gerne kommer eller måske/kanske her i tråden så vil jeg opdaterer indlægget løbende.

Kommer:
Christian R
lillemannen
Agö
flying
oermen

Måske:
kblaur
 
Last edited:

Agö

Medlem
Jag kommer. Med den sedvanliga passusen för hastig tjänsteresa. Ingen åsikt i frågan, Nose2Tail har trevlig mat men förstår om det är stökigt för skåningarna att ta sig in i city i rusningstrafiken
 

pep

Medlem
Jeg kommer jo ikke, men vil anbefale stedet Kastrup strandpark | Forside i stedet for Hilton. De har >6 forskellige fadøl og mane gode vine og retter i alle forskellige prisklasser. I øvrig kan man tage en dukkert fra den nærliggende arkitektoniske perle: "Karusellen" (gratis adgang). Stedet ligger 1 km fra lufthavnen ad Strandvejen
 

David

Medlem
Tyvärr dök det upp en projektgenomgång med management från huvudkontoret nästa vecka så jag behöver vara på plats i Göteborg när jag annars hellre hade varit med på träffen.

Nästa gång så! :)
 
Toppen