Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

Installeret i SilverKris loungen på Changi. Om 2 timer går turen hjemad via. LHR. Bliver slet ikke så dumt med upper deck på A380'eren :)
 
Denne gang er det SAS Gold Lounge på Kastrup det går ud over - idag går turen til London City Airport med Swiss i Business. Jeg er ekstremt spændt på at se hvad Swiss leverer, mine forventninger er ihvertfald skruet godt op... :)
 
På plads i Singapore Airlines SilverKris Lounge i Changi's terminal 2 - noget af det bedste loungemad jeg har fået længe. (Private Room undtaget..) Selvom udvalget ikke er helt på højde med hvad der tilbydes i Istanbul er her stadig en del forskelligt, det er friskt og det smager utroligt godt!

Singapore Airlines "regional business" venter, 777 med 2-3-2 i business(!!) Har heldigvis sikret vinduessæde på række 1 og med Singapore Airlines uovertrufne service går det nok :)
 

pep

Medlem
Silverkris Changi T2: Jeg var der i Januar og var meget begejstret for maden (frisktillavede retter uafbrudt) og den gode plads (meget stor lounge). Personligr savnede jeg udsigt og var ikke begejstret for de interiør'ets kedelige brune farver og noget mørke, tunge stemning.
 
Silverkris Changi T2: Jeg var der i Januar og var meget begejstret for maden (frisktillavede retter uafbrudt) og den gode plads (meget stor lounge). Personligr savnede jeg udsigt og var ikke begejstret for de interiør'ets kedelige brune farver og noget mørke, tunge stemning.
Jamen så var vi der jo næsten samtidgt! :)

Jeg er nu i Thais meget lille lounge i Terminal 1 i Manilas lufthavn. Det virker til at dette er den gamle terminal, men loungen, der ikke er noget videre, er et fint tilflugtssted fra terminalens generelle kaos!
 
Sidder i Star Alliance loungen på LHR T1. Der er en amerikaner der meget højlydt fortæller et andet amerikansk par om europæisk politik, faktisk ganske interessant... "I want Merkel", "They are all dirty" "They have Southern europe in their pocket" og den bedste "Thats why i like to carry a gun" haha, lidt usikker på om jeg synes det er lidt underholdene eller bare ekstremt irriterende når man forsøger at arbejde.

Men faktisk en ganske fin lounge, meget fin morgenmad og udemærket udvalg af drikkevarer.
 
  • Gilla
Reactions: pep
R

rstenelo

Guest
Hälsningar från SAS Gold lounge på CPH - kanske har skrivits om det i någon tråd men vet någon vad det är för ombyggnad man gör i loungen?
 

ThomasR

Ny medlem
Fredag morgen 6:45 i Doha, Hamad International Airport, Al Mourjan Lounge - aldrig for tidlig til et glas Krug oven på lidt morgenmad. Snart går det hjem til København med Dreamliner 787.

IMG_0826.JPG
 
Toppen