Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

henrik l

Medlem
Har nu ring guldlinjen. Fick vänta ett tag, men sedan uppmanades jag skicka kopior på boardingkort igen. Dom fick även kopior på e-biljetten. Verkar som att detta gick ett "backoffice" i Manchester och jag fick nog ange namnet på den jag talade med som "subject". Så när det vänta och se igen.
 

henrik l

Medlem
Fick svar i onsdags. Fick ett glatt mail att mina 90 TP nu var krediterade, det stämde gott och jag hade även fått min "cabin bonus". Den enda lilla haken är att jag fortfarande ligger kvar på silver:( Tydligen finns det ingen inbyggd automatik i systemet. Möjligtvis får jag skylla mig själv lite eftersom jag inte eftertryckligen bad dem att se till att det blev rätt status. Jag mumlade endast om detta i en bi-sats i telefonsamtalet. Så imorgon blir det till att ringa igen
 

AABack2ARN

Medlem
Brukar det inte ta ett par dagar innan status uppdateras. Fast i ditt fall har väl kvalificeringsperioden gått ut så det kanske är läge för ytterligare ett samtal. Lycka till!
 

henrik l

Medlem
Ringde guldlinjen och talade med en trevlig dam. Jodå allt stämde sa hon nu skulle det åtgärdas, kunde i och för sig ta upp till 7 arbetsdagar innan min sida blir guldfärgad igen:)
 

henrik l

Medlem
Det var snabbt jobbat, nu är sidan guldglänsande igen. MEN, visst visst hade perioden för kval på 800 TP förlängts???
 

Homer

Medlem
Svarar mig själv. Perioden har förlängts till 1 mars 2015, så detta innebär väl att den som sitter med guld och har ett medlemsår som går ut före detta datum kvalar fortfarande på 800 TP.

Det där är en e-post som bara har skickats till en del, jag har t.ex. inte fått den men mitt konto visar fortsatt 800 för nästa år, om man läser i den här tråden så är många i samma situation.
Confirmed: end of euro elite thresholds - Page 52 - FlyerTalk Forums
 

Concorde

Founding Member
800 för Guld och 400 för Silver gäller ett år till för alla som klarade respektive gräns mars 2012.
Likaså för dom som kvalade till GGL på 2500.
 
Toppen