Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

pep

Medlem
Hilsen fra DXB Dubai Airport. Emirates betalte hotel med aftensmad og morgenmad, så jeg undlader loungebesøg. Standarden for dette stop over er meget høj og jeg stødte ikke på et eneste problem. Boede på Millenium hotellet bag Le Meridien. Er på vej fra Nairobi hjem til Hue city. Får en nat i Saigon på vej hjem, afventer Optiontown upgrade til business class SGN-HUI (25 dollars...)
 
Hej från Gold Kastrup!
Idag erbjuds trevliga alternativ till fiskefrikadellerna - rökt lax och røde pølser.
Här är det varmt, rosévinet blir bättre med några isbitar :)
 
På plads i SAS Gold Lounge Kastrup, meget stille og roligt i både fast-track og lounge. God start på et par intensive dage.

Det er sjovt som de små ting virkeligt kan redde dagen, eksempelvis gate skift fra A14 -> C6 :D

Mon Agö er på vej? :)
 

Agö

Medlem
På plads i SAS Gold Lounge Kastrup, meget stille og roligt i både fast-track og lounge. God start på et par intensive dage.

Det er sjovt som de små ting virkeligt kan redde dagen, eksempelvis gate skift fra A14 -> C6 :D

Mon Agö er på vej? :)

På väg men hinner inte in till loungen innan du går! God tur!
 

Agö

Medlem
Nu på plats i SAS Gold. En timme till avgång med OV142 till Tallinn. Funkade bra med FT och lounge.
 

pep

Medlem
Vær forsigtig....FT = FlyerTalk, Frequent Traveller, eller FastTrack....or Hungarian monies....

OK, jeg har fundet ud af det...FT = flykode for Siem Reap Airways (Kambodja) - how could i miss that!
 
Last edited:
I The Private Room..

Jeg har netop indtaget det mest fantastisk Satay, før det fik jeg en lille burger med foie gras og vagtelæg - det var slet ikke dumt.
image.jpg

Snart går turen til Delhi med SQ's fantastiske Airbus A380 - med mig siddende i 1A. Det bliver på mange måder en speciel flyvning, nok mest fordi det idag er 4 år siden jeg prøvede A380'eren første gang.

Dengang var det med Lufthansa i business fra Narita til Frankfurt. Jeg håber denne flyvning bliver mindst lige så god og jeg kan tænke tilbage på den med samme glæde når jeg til september atter kaster mig over bøgerne igen.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Flyget försenat nästan 1h mot Dublin, tråkigt att jag fick veta det precis. Hade hunnit med ett besök i loungen :(((
CPH Hotspot vägrade även mitt Telia Homerun, fick betala 40 DKK för att inte dö ;)
 
På plads i Air Indias First Class lounge på DEL. Mit helbred er forbavsende godt efter 24 timer i Indien, så jeg holder mig til det sikre - Pepsi og vand fra Mt. Everest!

Når de obligatoriske billeder er taget smutter jeg videre til business loungen, Lufthansas lounger og til sidst Silverkris loungen.
 
Toppen