Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

God formiddag fra SAS Gold Lounge Kastrup. Meget stille i lufthavnen i dag, vi var de eneste i Fast Track og der også meget få mennesker i loungen. I dagens anledning bliver der serveret wienerbrød :)
 
Sidder i SAS Gold Lounge på Arlanda T5. Sagde hej til Thornado for 5 minutter siden og nu er jeg installeret i en lænestol med dagens første GT.

Kl. 15:25 er det supder duper SAS Plus til Malta med familien. Mon vi kan tømme vognen?? ;)
 
Ved ikke lige om det hører til her, men jeg tog en pause fra loungen og kiggede på Tumi tasker i butikken tæt ved taxfreee... Fik mig en Tumi Alpha med 30% rabat til 2.075 SEK. Kart det billigste jeg har set i Europa.
 
Sidder i La Valette Club på MLA, ganske hyggelig lounge med et udemærket udbud af både vådt og tørt. For at udrydde enhver tvivl kan jeg sige at SAS Plus giver adgang, det er ikke nødvendigt med Star Alliance Guldkort.

Enorme problemer ved check-in, det at short-checke bagagen til ARN tog 25 minutter og 1ABC samt 2AB blev til 8ABCDE, naturligvis fik jeg midtersædet... Længe siden jeg har siddet i midten så langt bagude!

Der bliver fyldt godt på med mad, tidligere har jeg været godt tilfreds med maden i Plus, men de sidste par gange er jeg blevet slemt skuffet så jeg tager ingen chancer!
 

flybob

Medlem
Sidder i La Valette Club på MLA, ganske hyggelig lounge med et udemærket udbud af både vådt og tørt. For at udrydde enhver tvivl kan jeg sige at SAS Plus giver adgang, det er ikke nødvendigt med Star Alliance Guldkort.

Enorme problemer ved check-in, det at short-checke bagagen til ARN tog 25 minutter og 1ABC samt 2AB blev til 8ABCDE, naturligvis fik jeg midtersædet... Længe siden jeg har siddet i midten så langt bagude!

Der bliver fyldt godt på med mad, tidligere har jeg været godt tilfreds med maden i Plus, men de sidste par gange er jeg blevet slemt skuffet så jeg tager ingen chancer!

Tänkte "Yes, Christian är i guld-loungen på CPH. Jag sitter ju och gråter en trappa ner. "
Icke då.
 
Denne gang er det SAS Gold Lounge T5 på Arlanda der er offer for de danske invasionsstyrker. Til min store forfærdelse ser jeg at det er de berømte og berygtede fiskefrikadeller der er på menuen idag.... Jeg tror jeg nøjes med en Apotekarnes Ginger Ale der er klart Schweppes ditto overlegen!

Forøvrigt er det da utroligt irriterende at det ikke er en "stille lounge", der er boarding calls og andet hver 3. minut...
 

obs

Medlem
Endnu engang godaften fra United Club lounge i Houston, TX. Der er ganske godt fyldt op her til eftermiddag.

Udvalget er som bekendt ganske sparsomt, men heldigvis venter en tre-retters menu når jeg kommer om bord på flyet. Heldigvis skal jeg ikke sidde her så længe, så det går vel lige ;-)
 

obs

Medlem
Er nu landet på europæiske breddegrader igen, og kan derfor sige god formiddag fra Lufthansa Business lounge i München. Har lige nydt en let morgenmad, inden turen snart går det sidste stykke hjem til København.

Glemte i øvrigt helt at tjekke ind her under mit ophold i United Club lounge i LAX, da jeg var der i går morges, men det være så hermed gjort :) Min første tanke om det sted var, at det var næsten som at træde ind i SAS loungen i Kastrup. Det var meget de samme farver og interiør, bortset fra læderstole og -sofaer. Udvalget af spise og drikke i United's lounge i LAX var i øvrigt lidt bedre end i Houston, men der skulle nu heller ikke så meget til.
 
Toppen