Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

Så er jeg på den igen. Denne gang i ANA Suite Lounge på Tokyo Haneda, super lækkert med en lufthavn så tæt på byen. Godt udbud af mad og drikkevarer og en dejlig rolig atmosfære her. Snart går det mod London!
 
bc-dk.jpg

Hej alla från BusinessClass Meeting Point CPH! Gästboken är välfylld.

Planerar nya gästböcker och en tävling i sommar :)
 
Det ser godt ud med taggerne Martin Björnström!

Hilsen fra SAS The London Lounge på LHR, det ser ud som om der flyttet lidt på vores roll-up, men sidder i det der må være BC hjørnet. Hvis nogen er på disse kanter så er jeg her til 20:30 og har mulighed for at gæste 1 til en pose Crisps og et par Walkers Shortbread. Ser frem til at prøve det nye aftensmåltid i SAS Plus på SK1508
 
Næsten :p du må godt låne den hvis du kigger over på den rigtige side af Øresund en gang ;)

Nu är jag här @ Christian R :)
Det är mycket lugnt - noll kö i security och då var fast track stängd sen 16:00.
Maten är bra idag - kallrökt lax och matvetesallad med oxkött, dessutom rød pølse og ristede løg - passar bra med rioja.
 
Nu är jag här @ Christian R :)
Det är mycket lugnt - noll kö i security och då var fast track stängd sen 16:00.
Maten är bra idag - kallrökt lax och matvetesallad med oxkött, dessutom rød pølse og ristede løg - passar bra med rioja.
Nice! Men der findes altså bedre 'korvar' end røde pølser på denne side af vandet :)
 

pep

Medlem
Hej fra Platinum Lounge i Budapest. Har været her siden 12:30 med QR og venter på TK-kærren kl. 20:15 til IST og YYZ (Toronto). Jeg var den eneste der kom med QR209 som skulle i transit! QR209 fortsatte til Zagreb - endnu en mulighed for at flyve rigtig business indenfor Europa!
8 timer i denne lounge er nok, på trods af god udsigt og perfekt vejr. 3dje sal glasfacade. Tokai'ervine, Ungarsk champagne, fine rosevine, tomatsuppe i verdensklasse er et plus. Men det er en LILLE lufthavn og dette er den eneste lounge tilbage i non-Schengen arealet. Den anden, der ligger lige her overfor, er lukket for reparation. Her er hverken bad eller toiletter, men toiletter ligger (lige) udenfor longen, 10 skridt. Men her er printere og hurtigt internet...
 

obs

Medlem
Har godt nok oprettet denne i Lounge Meeting tråden, men nu smider jeg den også lige her.

28 MAY - CPH - 16:30-17:45 - SAS Gold Lounge - obs - Kan gæste 1
31 MAY - AMS - 13:00-14:00 - ServisAir Executive Lounge (T1) - obs - Kan gæste 1
09 JUN - MAD - 11:00-12:15 - Sala Puerta De Alcala (T2) - obs - Kan gæste 0
 
Toppen