Senaste nytt

The Big Win Spring 2014

johhenrik

Medlem
Jag måste göra en till bokning med iPhone-appen för att ta hem hela. Bokningen hinner jag ju göra innan slutdatum, men jag måste läsa på om jag även måste övernatta innan... Då är det kört.

Iofs blev det nästan hela Big Win denna gång, förra gången med lördagar var det rökt redan från början. :)

Jag behöver också en app-bokning, men jag kan inte få fram vad som gäller. Någon som har klurat ut det?

Så som jag tolkar reglerna vad gäller antal nätter (jag har inte den app-bokningsoffern) så måste man påbörja sin stay senast 30 april för att natten ska räknas.
 

Patrick

Medlem
Tyska avbokningsregler är lite annorlunda och oklara enligt appen, 10% om ingen frukost och 20% om frukost ingår - vilket det alltid gör på HI Express... :)
 

Jonas H

Medlem
Tyska avbokningsregler är lite annorlunda och oklara enligt appen, 10% om ingen frukost och 20% om frukost ingår - vilket det alltid gör på HI Express... :)

MIn tolkning (som mycket väl kan vara fel) är att man vid sen avbokning får en "rabatt" för de kostnader som hotellet inte får, därav 20% om frukost ingår.
 

johhenrik

Medlem
Okej, det är visserligen en dag kvar, men jag tog o gjorde klart i förtid. ;)

Screenshot 2014-04-30 14.49.14.png
Screenshot 2014-04-30 14.52.04.png
 

Patrick

Medlem
Schysst!

Själv glömde jag helt bort att boka med appen... :confused: Blev massa andra saker (dvs jobb) som störde... ;)
 

palmen

Moderator
Hur lång tid brukar det ta tills man kan se uppdateringar på big win sidan?
Jag har fått in min första stay på IHG-sidan men inget syns till på big win ännu.
 

palmen

Moderator
Hmm, min 7 nights stay har inte registrerats över huvud taget på big win och den kom upp på mitt iHG konto för 3 dagar sedan. Behöver man ligga på dom för att fixa det eller bara vänta och se om den kommer in?
 

johhenrik

Medlem
Jag skulle maila dem. De verkar ha ganska högt tryck just nu. Jag har haft 4 ärenden med dem senaste 2 veckorna och 2 av dem har jag varit tvungen att maila dem igen pga uteblivet svar. Risken är nog dock stor att du får ett standardsvzr från dem som säger: Vänta 6veckor....
 

johhenrik

Medlem
Maila dem. Det är flera på FT som rapporterat samma sak. De verkar ha otroligt skakig IT på dessa kampanjer alltså...

Schysst payout dock. :) Har du lust att posta vad dina 7 olika offers var? Alltså hur många nätter, saturdays osv?
 
Toppen