Senaste nytt

The Big Win Spring 2014

johhenrik

Medlem
De håller på o fixar den. Min fixades för ett par veckor sen, en jag snackade med fixades idag. De har en del strul men det är bara att vänta. Om man absolut måste ha poängen ska man ringa dem så kan de fixa manuellt om någon offer inte complete:ar korrekt.
 

Alx

Medlem
Tack DrKlas och johhenrik för snabba svar. Skönt att höra att de är medvetna om problemet. Då avvaktar jag ett tag till och ser om alla poäng (förutom city life) betalas ut när den senaste aktiviteten som avklarades i förrgår har gått in på kontot.
 

johhenrik

Medlem
Alx: har det löst sig för dig?

Nu har jag bara 2 nätter kvar för att klara av Big Win. Dessa 2 nätter har jag redan gjort, men de postades som non-qualifying nights, så jag har rapporterat det. Inte hela världen dock, då jag även haft en stay på 4 nätter efter det, samt nu är inne på en stay med 3 nätter, så nu ska snart poängen ramla in, bara IHG registrerar mina stays korrekt. :)
 

Alx

Medlem
Alx: har det löst sig för dig?

Nu har jag bara 2 nätter kvar för att klara av Big Win. Dessa 2 nätter har jag redan gjort, men de postades som non-qualifying nights, så jag har rapporterat det. Inte hela världen dock, då jag även haft en stay på 4 nätter efter det, samt nu är inne på en stay med 3 nätter, så nu ska snart poängen ramla in, bara IHG registrerar mina stays korrekt. :)

Nej. Jag rapporterade det och fick det ena korkade svaret efter det andra. Jag gav upp efter flera mailväxlingar där det var uppenbart att de utgick ifrån att JAG inte förstod och därför upprepade sina korkade svar. Jag får helt enkelt invänta att sista dagen passerat och anmäla då istället. Då borde ju även den minst begåvade handläggaren klara av att lägga ihop ett och ett. :D
 

johhenrik

Medlem
Härligt med kundservicekontakt ibland... :)

Jag löser sig nog tillslut, annars ring och be att få prata med en supervisor tillslut om det inte funkar.
 

Patrick

Medlem
Jag måste göra en till bokning med iPhone-appen för att ta hem hela. Bokningen hinner jag ju göra innan slutdatum, men jag måste läsa på om jag även måste övernatta innan... Då är det kört.

Iofs blev det nästan hela Big Win denna gång, förra gången med lördagar var det rökt redan från början. :)
 

Jonas H

Medlem
Jag måste göra en till bokning med iPhone-appen för att ta hem hela. Bokningen hinner jag ju göra innan slutdatum, men jag måste läsa på om jag även måste övernatta innan... Då är det kört.

Jag behöver också en app-bokning, men jag kan inte få fram vad som gäller. Någon som har klurat ut det?
 

Patrick

Medlem
Jag tar en chansning och bokar med appen imorgon (om ingen hittar vad som verkligen gäller), en övernattning i München ett par dagar in i maj... avbokningsreglerna är lite oklara - är det 20% som ryker vid avbokning? :)
 

johhenrik

Medlem
Det står. Om det inte är avbokningsbart å är det ju full deposit. Ibland säger det full deposit och cancellation "kostar" en natt. Minns inte exakt. Har aldrig sett några avbokningsregler som anger procent iaf. Dock bor jag ju mest i Shanghai och de har aldrig deposit ens på Advance Saver Rate, utan även de är fullt avbokningsbara.
 
Toppen